12 Μαρτίου 2012

Απλά μαγικά φίλτρα

1. Κρασί


Σε τρία ποτηράκια βάζουμε κρασί, σ’ αυτά ρίχνουμε τρία δαφνοκούκουτσα σε κάθε ένα, λίγο μέλι, γάλα, λάδι ελιάς και λίγο ανθόνερο. Τα ξαστρίζουμε τρία βράδια σε γέμιση φεγγαριού, ραντίζουμε με αυτό τα εσώρουχά του ή τα εσωρουχά της, τα σεντόνια που θα κοιμηθεί, τις παντόφλες του-της και ρίχνουμε να το περάσει λέγοντας: 

« Τάδε γιέ ή κόρη της τάδε, όπου κι αν πας, όπου κι αν βρίσκεσαι να σκέφτεσαι μόνο εμένα ερωτικά το στεφάνι μου το κρεβάτι μου το δρόμο μου».




2. Αμύγδαλα

Παίρνουμε αμύγδαλα διπλά και τα ξαστρίζουμε τρία βράδια σε γέμιση
φεγγαριού λέγοντας: 

« Όπως η Σελήνη και τα’ άστρα είναι ενωμένα μαζί και δεν είναι δυνατό κανείς να τα χωρίσει, έτσι και ο τάδε γιος ή κόρη της τάδε να μην είναι δυνατόν καμία δύναμη μαγική ή ανθρώπινη να τον χωρίσει από εμένα την τάδε τον γιό ή την κόρη της τάδε. Όπως αυτά τα αμύγδαλα ζούσαν αχώριστα μέσα στο φλοιό τους, έτσι και εγώ ο,η τάδε κόρη ή γιός της τάδε να είμαι πάντα ενωμένη και αγαπημένη με τον-την τάδε γιο ή κόρη της τάδε».


3. Ζαφράς 
Σε γέμιση Σελήνης, για τρία βράδια στις 12 η ώρα τον έχουμε μπροστά μας μέσα σε ένα κόκκινο πανί, ενώ καίμε δίπλα του τρία κεριά αγνά στριμμένα και λέμε: 

« Όπως καίνε τα κεριά έτσι να καίει ο Ζαφράς την καρδιά του-της τάδε του γιού ή της κόρητης τάδε, από αγάπη για εμένα τον-την τάδετον γιό ή την κόρη της τάδε, όπου και αν βρίσκεται να σκέπτεται εμένα τον- την τάδε την κόρη ή τον γιό της τάδε, το στεφάνι μου, το κρεβάτι μου, το δρόμο μου».


4.Μόσχος Λευκός (Περιστερόσκονη)
Ξαστρίζουμε τρία βράδια σε γέμιση φεγγαριού λέγοντας:


« ‘όπως το περιστέρι δεν κάνει χωρίς τη φωλιά του και χωρίς το ταίρι του, έτσι και ο τάδε γιος ή κόρη της τάδε, να μην μπορεί να κάνει χωρίς εμένα τον- την τάδε την κόρη ή τον γιό της τάδε, χωρίς την αγάπη μου, τον έρωτά μου, το στεφάνι μου και τον- την τάδε την κόρη ή τον γιό το σπίτι μου»

Μετά είναι έτοιμο να το ρίξετε να το πατήσει το άτομο ή το βάζουμε στα παπούτσια του και στις τσέπες του ή στο κάθισμά του.


5. Μανδραγόρας
Ξαστρίζεται τρία βράδια σε γέμιση φεγγαριού λέγοντας: 


« Όπως είναι ενωμένος ο Μανδραγόρας με το ταίρι του, έτσι και ο,η τάδε γιος ή κόρη της τάδε, να είναι ενωμένος-η για πάντα με εμένα την-τον τάδε κόρη ή γιό της τάδε».

 Το δίνουμε για τάισμα.



6. Μαγνητόσκονη
Αφού την ξαστρίσουμε σε γέμιση φεγγαριού τρία βράδια λέγοντας: 

« Όπως ο μαγνήτης τραβά το σίδερο έτσι και εγώ ο, η τάδε κόρη ή γιός της τάδε να τραβώ την αγάπη, τον έρωτα και τα αισθήματα του-της τάδε γιου ή της κόρης της τάδε». 

Καλό είναι να τη βάλουμε μαζί με μόσχο λευκό και φεγγαρόσκονη. Θα τη ρίξουμε να την περάσει το άτομο που θέλουμε στο αυτοκίνητό του, στις τσέπες του, στα παπούτσια του ή όπου αλλού μπορούμε.

7. Τάντουλα
Σε γέμιση φεγγαριού την ξαστρίζουμε τρία βράδια λέγοντας: 


«Τάντουλα τρελή Τάντουλα ζουρλή Τάντουλα ξεμυαλισμένη να τρελάνεις, να ζουρλάνεις και να ξεμυαλίσεις τον-την τάδε γιο ή κόρη της τάδε για εμένα την-τον τάδε κόρη ή γιό της τάδε. Αν τρώει να σηκωθεί, αν κοιμάται να ξυπνήσει, να έρθει στην πόρτα μου με τα τέσσερα σαν σκυλί».






8. Αλυγαριά 
Σε γέμιση φεγγαριού την ξαστρίζουμε τρία βράδια λέγοντας: 


« Όπως λυγίζει η αλυγαριά έτσι να λυγίσει το πείσμα του-της τάδε γιου ή κόρη της τάδε για εμένα την τάδε κόρη ή γιό της τάδε και να στραφεί ερωτικά σε εμένα και να με στεφανωθεί». 

Την ταΐζουμε ή την καίμε σε διπλή ώρα.


9.Μόσχος υγρός
Είναι άρωμα Μόσχου. Το ξαστρίζουμε τρια βράδια σε γέμιση φεγγαριού και μετά το βάζουμε στα μέρη του σώματός μας που θα έρθουμε σε επαφή με το πρόσωπο. Ακόμη και στο χέρι, όταν είναι να χαιρετήσουμε ένα πρόσωπο ή να πάρουμε τηλέφωνο. Θα μας θέλει για πάντα και θα μας αγαπά.


10. Άστρο Αφροδίτης
Σε γέμιση φεγγαριού το ξαστρίζουμε τρία βράδια λέγοντας : 

« Όπως γεμίζει το φεγγάρι έτσι να γεμίσει από αγάπη και η καρδιά του-της τάδε γιου ή κόρη της τάδε για εμένα την -τον τάδε την κόρη ή τον γιό της τάδε, όπου και να βρίσκεται να σκέπτεται μόνο εμένα, το στεφάνι μου, το κρεβάτι μου, το δρόμο μου». 

Το δίνουμε να το φάει, ή το ρίχνουμε να το περάσει ή το καίμε σε διπλή ώρα.

Θα τα βρείτε στο:

www.tomyroli.gr