29 Αυγούστου 2013

ΞΟΡΚΙΑ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑΣ - ΜΑΓΙΑ ΕΠΑΝΑΟΦΡΆΣ - ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΠΡΟΣΏΠΟΥ

WWW.TOMYROLI.GR

Δέσιμο - κάρφωμα για επαναφορά

Εαν μας εγκαταλείψει ένα πρόσωπο και θέλουμε να το επαναφέρουμε πάλι κοντά μας,
παίρνουμε ένα λεμόνι μικρό τελείως άγουρο, παίρνουμε και 50 καρφίτσες και μια ημέρα Δευτέρα, Πέμπτη ή Παρασκευή, σε γέμιση Σελήνης, και ώρα 2 μ.μ. ή 7 απόγευμα, καρφώνουμε τις καρφίτσες σταυρωτά, και σε κάθε καρφίτσα που βάζουμε λέμε:

«Καρφώνω τη σκέψη του τάδε, το λογισμό του, την καρδιά του, και την 
αγάπη του τάδε, να σκέπτεται, να διαλογίζεται και να αγαπά εμένα την 
τάδε. Καρφώνω τα πόδια του να είναι πάντα μαζί μου ησυχία και 
ανάπαυση να μην έχει όταν είναι μακριά μου. Καρφώνω τα μάτια 
του να βλέπουν με αγάπη πάντα εμένα, καρφώνω τα χέρια του να 
μην μπορεί να αγκαλιάσει άλλον άνθρωπο ούτε να αγαπά εκτός από μένα την τάδε»

Αυτά λέγονται δυνατά σε κάθε καρφίτσα, κατόπι, όπως είναι το λεμόνι το τυλίγουμε σε ένα πράσινο μεταξωτό πανί και το βάζουμε πάνω στην καρδιά μας και μετά από 9 ημέρες το ράβουμε μέσα στο στρώμα μας. 


ΤΕΧΝΙΚΗ ΓΙΑ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ Νο1


Υλικά 

Ένα χάλκινο ταψί ( ο χαλκός είναι το μέταλλο της Αφροδίτης) 

41 λεπτά μελισοκέρια 

Μαύρος μόσχος 

Λευκός μόσχος 

Αμπρ 



Αίμα δράκου 

Ζωικό λίπος (ή βούτυρο καλής ποιότητας) 

Ζάχαρη 

Κανέλα 

Ζαφράν 

Μοσχοπίπερο 

Λιβάνι τριαντάφυλλο 

Κοσμπάρα 

Λευκός μόσχος σκόνη 

Εκτέλεση 

Η τελετή γίνεται σε ημέρα και ώρα Αφροδίτης σε γέμιση Σελήνης. Κρατάει πολλές ώρες και καλό θα είναι να ξεκινήσει απογευματινή ώρα Σελήνης γιατί θα σας πάρει μέχρι το ξημέρωμα της επόμενης μέρας. Είναι όμως αποτελεσματική. Όλα τα υλικά θα πρέπει να είναι ξαστρισμένα σε γέμιση φεγγαριού για επαναφορά. 

Διαδικασία 
Παίρνουμε ένα μεγάλο χάλκινο ταψί και στερεώνουμε κυκλικά τα 41 αγνά κεριά αφού πρώτα τα έχουμε αλείψει με το "Ζαχρά". Το Ζαχρά είναι ένα μείγμα αφιερωμένο στην Αφροδίτη και φτιάχνετε με βάση το ζωικό λίπος και προσθέτοντας 

1) υγρό μαύρο μόσχο 

2) υγρό λευκό μόσχο 

3) αμπρ 

4) αίμα δράκου ή αίμα περιστεριού 

Το "Ζαχρά" θα το φτιάξεις εκείνη την στιγμή ανακατεύοντας τα ύλικά σου μέσα σέ ένα τσίγκινο σκεύος και θα μπορείς αν θέλεις να το χρησιμοποιήσεις και για κάποια άλλη σου εργασία. 

Αφού αλείψουμε λοιπόν τα κεριά και τα στερεώσουμε κυκλικά και περιμετρικά του ταψιού μας, γεμίζουμε το ταψί με ζάχαρη ραντισμένη με ροδόνερο. 

Ανάβουμε τώρα ένα-ένα τα κεριά μέχρι να καεί το καθένα μόνο του. Δηλαδή ανάβουμε το πρώτο και το αφήνουμε να καεί, μετά ανάβουμε το δεύτερο και το αφήνουμε να καεί, μετά το τρίτο κ.ο.κ. Για κάθε κερί που καίμε διαβάζουμε 41 φορές την "Αλ Φατέχα" καίγοντας στο θυμιατήρι μας το "Σούρα". Το σούρα είναι ένα κάψιμο σε σκόνη που θα έχεις φτιάξει με τα υπόλοιπά σου υλικά, δηλαδή με 

1) ζαφράν 

2) κανέλλα 

3) μοσχοπίπερο 

4) λιβάνι τριαντάφυλλο 

5) κοσπάρα 

6) λευκό μόσχο σε σκόνη 

Η προσευχή "Αλ Φατέχα" που θα πεις είναι η ακόλουθη: 

"Μπίσμ ιλάχ αλ ραχμάν αλ ραχίμ αλ χάμντου λιλέ ράμπ αλ αϊλαμίν αλ ραχμάν αλ ραχίμ μελίκ γιάου εντίν ιγιάκα νααμπούντου ουά ιγιάκα νασταϊν ιχντίνα αλ σεράρ αλ μουστακίμ σιράτ αλ αζίνα αν σάντα αλάϊχιμ γαϊρού αλ μαγντούμπι αλάϊχιμ ουάλα αλνταλίν εμίν." 

Τα υπολείμματα από όλα τα κεριά θα πρέπει να φυλαχτούν μαζί με την ζάχαρη σε ένα τσίγκινο κουτάκι, το οποίο θα τυλίξεις με κόκκινο πανί.



ΤΕΧΝΙΚΗ ΓΙΑ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ Νο2
www.happymojoshop.com


Υλικά: 

Δύο Λευκά κεριά 

Έλαιο Ακακίας 

Προσωπικό κερί 

Ένα ροζ κερί 

Έλαιο Μόσχου 

Έλαιο Έλα σε εμένα 

Πούδρα Έλα σε εμένα 

Διαδικασία: 

Σε γέμιση του φεγγαριού και ημέρα Αφροδίτης Επαλείφουμε τα κεριά μας με την σειρά τους, πρώτα τα κεριά βωμού, μετά το προσωπικό κερί αυτού που θέλεις να επαναφέρεις με το έλαιο μόσχου, και το ροζ κερί με το έλαιο έλα σε μένα. Ανάβουμε τα κεριά και ρίχνουμε πούδρα έλα σε εμένα επάνω στον βωμό και να πέσουν και επάνω στα κεριά. Τέλος ανάβουμε πρώτα τα 2 λευκά κεριά, μετά το προσωπικό κερί και μετά το ροζ κερί αφού έχουν κάψει τα κεριά λέμε τα εξής λόγια: 

Έλα σε εμένα τάδε γέννα της τάδε Όπως γυρίζει και γεμίζει το φεγγάρι γύρο από την γη, έτσι να γεμίζει ξανά από αγάπη έρωτα, πόθο και λατρεία η καρδιά σου για εμένα την τάδε γέννα της τάδε, όπως ανοίγει το φεγγάρι έτσι και να ανοίγει διάπλατα ο δρόμος σου προς εμένα και να έρθεις χωρίς δισταγμούς. 

Αφού έχουν κάψει τα κεριά περιμένουνε να κάψει μέχρι τέλους, τα υπολείμματα τα κρατάμε σε ένα κομμάτι κόκκινο πανί. Στα εσώρουχα σας.




ΤΕΧΝΙΚΗ ΓΙΑ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ Νο3


Κάρφωσε μια βελόνα στη μέση του φυτιλιού ενός κόκκινου κεριού.......Άναψε το κερί και συγκεντρώσου βαθειά στην εικόνα του προσώπου που σε ενδιαφέρει και πες το ακόλουθο ξόρκι: 

Βελόνα στη φλόγα, βελόνα στη φωτιά Τρύπα του/της τις σκέψεις και την επιθυμία Καν' τον/την να κουλουριαστεί και να αγωνιά Η καρδιά του/της θα έρθει πίσω σε μένα ξανά....





ΥΠΑΡΧΟΥΝ 3 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΕΣ ΜΕ ΚΕΡΙΑ. ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΙΣ ΔΕΙΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:

ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΑΣ ΜΕ ΚΕΡΙΑ Νο1

Χρειάζεσαι για το Ξόρκι ένα κόκκινο κερί για τον Νότο, ένα πράσινο κερί για τον Βορρά, ένα κίτρινο κερί για την Ανατολή και ένα μπλε για την Δύση και δυο ροζ κεριά. Πρέπει να τοποθετήσεις τα κεριά σε κύκλο στην κατάλληλη θέση. Στο Στοιχείο τους. Πάνω στα ροζ κεριά χάραξε τα ονόματα σας. Τα πλήρη ονόματα. Αν είναι πχ Αναστασία το όνομα της δεν θα το βάλεις Σούλα. Κράτησε τα δυο ροζ κεριά στα χέρια σου και γύρισε προς το κόκκινο κερί στον Νότο. Πες τα λόγια όσες φορές θες μέχρι να ικανοποιηθείς.

Όμορφη Αφροδίτη 

Πανίσχυρη θεά του Έρωτα 

Άκουσε την προσευχή μου. 

Άρχοντες της Φωτιάς 

Κάψτε την επιθυμία μου 3 φορές 

Αν έτσι πρέπει να γίνει 

Φερτέ ______ πίσω σε μένα 

Ευλογημένο να' ναι 

Οτι υπολείμματα υπάρξουν από τα κεριά που καίνε θάψε τα. Από τα δυο ροζ κεριά που θα περισσέψουν υπολείμματα, βάλε τα σε ένα κόκκινο πανί ή πουγκάκι και βάλτο κάτω από το στρώμα σου μέχρι να γυρίσει. 


ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΑΣ ΜΕ ΚΕΡΙΑ Νο2

Βάλτε μια βελόνα στο φυτίλι από ένα μωβ κερί το οπόιο έχετε αλείψει με μύρο. Πείτε τα ακόλουθα: 

«Βελόνα στη φλόγα 

Βελόνα της φωτιάς 

Τρύπα τις σκέψεις του 

Κάνε τον να σπαρταρά, να αγωνιά, 

Μέχρι η καρδιά του να γυρίσει σε μένα» 

Αφήστε το κερί να καεί και μετά θάψτε το κοντά στο σπίτι του / της. 


ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΑΣ ΜΕ ΚΕΡΙΑ Νο3

Πάρτε τη φωτογραφία του αγαπημένου σας βάλτε τη ανάποδα σε ένα τραπέζι και τοποθετείστε ένα κόκκινο κερί από πάνω. Κάψτε κόκκινα κεριά πάνω στη φωτογραφία για τρεις ώρες κάθε πρωι και κάθε βράδυ επί έξι ημέρες. Γυρίστε τη φωτογραφία από την κανονική πλευρά της και συνεχίστε να καίτε κεριά με τον ίδιο τρόπο επί τρεις ακόμη ημέρες . 


Τάμπα - Τούμπα

Πρόκειται για τετράγωνα κουτιά που περιέχουν μια πολύ δραστική σκόνη επαναφοράς. Το ξαστρίζουμε 3 βράδια σε γέμιση φεγγαριού λέγοντας: « Καλώ το πνεύμα του τάδε του γιου της τάδε. Καλώ τα επτά μάτια της γης και το αστέρι της Ανατολής και το πρώτο τάγμα της θάλασσας και του ουρανού, να καλέσει και να μου φέρει και να ξεσηκώσει το νου, το λογισμό, τη σκέψη, την αγάπη του τάδε γιου της τάδε για εμένα την τάδε κόρη της τάδε, όπου είναι να μην τον σηκώνει ο τόπος, το σπίτι η καρέκλα το κρεβάτι του να τον πετάει επάνω μου και να έρθει κοντά μου στον έρωτα μου, στο στεφάνι μου, στο σπίτι μου». Μετά το καίμε σε διπλή ώρα λέγοντας: « ‘Οπως καίγεται και ευωδιάζει αυτό έτσι να καίγεται και να ευωδιάζει από αγάπη η καρδιά του τάδε του γιου της τάδε για εμένα την τάδε την κόρη της τάδε». 




Τεχνική για επαναφορά προσώπου 4


Στις 12 η ώρα τα μεσάνυχτα σε γέμιση φεγγαριού και μπροστά στα άστρα, κρατώντας τα παπούτσια μας στο χέρι ξυπόλυτοι τα χτυπάμε πατούσα με πατούσα λέγοντας: «Παπούτσια χρυσοπάπουτσα εγώ σας αγόρασα εγώ σας προστάζω την ώρα αυτή. Ματσαρόν, ματσαρόν να πάτε στο νου του, να τον τρελάνετε, να τον ζουρλάνετε, να τον δαιμονίσετε, για την αγάπη μου όπου στέκεται και όπου βρίσκεται». Ενώ τα τρίβουμε πατούσα με πατούσα πολύ δυνατά λέμε: « Τρελός και παλαβός για την αγάπη μου, να γίνεται, στο σπίτι μου να έρθει τούτη τη στιγμή και την ώρα». Μετά θα τα φορέσουμε και θα τα σέρνουμε λέγοντας: « Όπως σέρνω τα παπούτσια μου έτσι να σέρνεται ο τάδε ο γιος της τάδε για εμένα την τάδε την κόρη της τάδε». Μόλις φτάσουμε στην πόρτα βγάζουμε τα παπούτσια και τα βάζουμε ανάποδα έξω από την πόρτα. Επαναλάβετε 3 φορές.