10 Οκτωβρίου 2009

Το Βάζο του Εχθρού (Γιαννιώτικο)

Το Βάζο του Εχθρού Από εχθρούς άλλο τίποτε μαγισσούλες μου. Αυτό το Ξόρκι το βρήκα στην Γιαγιά μου σε ένα μικρό τετράδιο της Γιαγιάς. Μου φάνηκε περίεργο που από έξω έγραφε Τυφλή Γριά ενώ μέσα είχε αντίμαγα. Θα μου πεις δεν το σκέφτηκες ότι είναι τα αντίμαγα για τα μάγια της Τυφλής Γριάς? Ναι το σκέφτηκα, έτσι και εγώ θα το βάλω εδώ σε αυτό το τόπικ.

Υλικά:

Ένα κέρινο κουκλάκι
Μία μαύρη κορδέλα
Ροδοπέταλα της Πανσελήνου
Έλαιο προστασίας
Εφτά καρφίτσες
Ένα βάζο
Αγνό Μέλι



Διαδικασία:
Σε Χάση του Φεγγαριού και ημέρα Ήλιου. Ξάστρισε τα υλικά σου. Καθώς θα ξαστρίζεις θα λες:

Τάδε γέννα της τάδε σε παγώνω 
και σε δένω να μην Μπορείς να 
μου κάνεις κακό ποια.

 Φτιάξε ένα κέρινο κουκλάκι που θα το έχεις επαλείψει με το λάδι της Προστασίας. Δέσε το κουκλάκι με 5 κόμπους στην μέση γύρο- γύρο και κάρφωσε το με της 7 καρφίτσες. Καθώς θα καρφώνεις θα λες:

Σε καρφώνω να σταματήσεις 
τάδε γέννα της τάδε

Κόλα το κουκλάκι στον πάτο του Βάζου και γύρο-Γύρο ρίξε λίγα ροδοπέταλα της Πανσελήνου. Χύσε το λάδι της προστασίας επάνω στα ροδοπέταλα, ρίξε τώρα το μέλι μέχρι να σκεπάσει το κουκλάκι. Τέλος κλίνεις το καπάκι και λες:

Σε βάζωσα* σε Μέλωσα τάδε 
γέννα της τάδε να πάψεις να με ενοχλείς.

Θάψε αυτό το βάζο σε μία γλάστρα έτσι ώστε να πάψεις να πάψει να ασχολείται το άτομο μαζί σου.

Βάζωσα: άγνωστη Λέξη πιθανών εννοεί σε έκλεισα στο Βάζο σε βάζωσα.