29 Αυγούστου 2013

ΠΕΡΙΣΤΕΡΟΣΚΟΝΗ - ΛΕΥΚΟΣ ΜΟΣΧΟΣ ΣΚΟΝΗ - ΛΕΥΚΟΣ ΜΟΣΧΟΣ

Περιστερόσκονη η Λευκός Μόσχος?? 

Εδώ πρέπει να μιλήσει κάποιος ιδικός που γνωρίζει και να μιλήσει για μία ακόμη φορά. Εδώ θέλουμε λίγο μαγικές ιδιότητες..!!! 

Περιστερόσκονη: 
Η περιστερόσκονη είναι μία λεπτή σκόνη που βγάζουν τα περιστέρια από τα φτερά τους. δεν μαζεύετε εύκολα για αυτό και είναι δυσεύρετη όπως και ο Ζωικός μόσχος. Στην μόνη μεριά που θα καταφέρετε να μαζέψετε και αυτό λίγους κόκκους άμμου είναι στους Περιστερώνες και αυτό ανάμεσα στης κουτσουλιές. 



Λευκός Μόσχος: Τα τελευταία 2 ~ 3 χρόνια έχουν κόψει να κυκλοφορούν την Λευκή σκόνη μόσχου η κρυστάλλιζε. Για αυτό επειδή είναι καρκινογόνα. Επειδή λοιπόν έχουν ακουστεί αρκετές συνταγές που φτιάχνετε η περιστερόσκονη δεν φτιάχνετε. 

Επίσης Υπάρχει και η Μαρόσκονη όπως εγώ την ονομάζω. Που φτιάχνετε από Ζάχαρη , αυγά περιστεριού, σπόρους μόσχου (Ιβίσκου δηλαδή) και τα κάνουμε σκόνη όλα αυτά Σκόνη μέσα σε ένα κόκκινο πανάκι…!!! Τέλος μετά από κήρυγμα θα πρέπει να σας πω πως λειτουργή.



ΤΕΛΕΤΉ!
Ξαστρίζετε 3 βράδια σε γέμιση του φεγγαριού λέγοντας: 

Ξάστρισμα: 
Όπως το περιστέρι δεν κάνει χωρίς το ταίρι του έτσι και ο τάδε γέννα της τάδε να μην μπορεί να κάνει χωρίς εμένα την τάδε γέννα της τάδε, την αγάπη μου, τον έρωτα μου και το σπίτι μου 

Μετά το ρίχνουμε να το περάσει η να το πατήσει το άτομο που επιθυμούμε η να βάλουμε λίγο στο παπούτσι του, στην τσέπη του η στο κάθισμα του.

Ξόρκι με περιστερόσκονη 1

Ξασρτιζουμε τρια βραδια σε γεμιση φεγγαριου λεγοντας:

"Όπως το περιστερι δεν κανει χωρεις τη φωλια του 

το ταιρι του,ετσι και ο γιος /κορη/της ταδε 
να μην μπορει να κανει χωρεις εμενα την 

ταδε την κορη /γιο/της ταδε , χωρις την αγαπη μου, 
τον ερωτα μου το στεφανι μου και το σπιτι μου"

Μετα ειναι ετοιμο να το ριξετε να το πατησει το ατομο η το βαζουμε στα παπουτσια του και στις τσεπες του ,η  στο καθισμα του. 
ειναι σίγουρο οτι ειναι αποτελεσματικο


Ξόρκι με Περιστερόσκονη 2!
Παίρνουμε λίγο περιστερόσκονη στο όνομα που θέλουμε να μελετήσουμε με τα εξής λόγια: 

" Όπως η Δύση και η Ανατολή,ο ουρανός και η θάλασσα γίνονται τρελοί 

και παλαβοί για τον μόσχο και κατεβαίνουν τα περιστέρια και τον παίρνουν 
όπου βρίσκεται,έτσι να τρελαθεί και να έλθει ο...(λες το όνομά του),
γέννα της...(λες το όνομα της μητέρας του),για'μένα την...(λες το όνομά σου),
της ...(λες το όνομα της μητέρας σου).Αν κάθεται να σηκωθεί.
Αν κοιμάται να ξυπνήσει και να έλθει να με βρει σαν τρελός 
και παλαβός για'μένα την...(λες το όνομα σου)" 

Πάρε τώρα την σκόνη και τον πετάς από το μέρος που θα περάσει!!!