30 Ιουλίου 2015

Άρεια πρόκα του Έρωτα (Γιαννιώτικο)

Μέσα στα τελετουργικά του Ανδροφόνου ήταν ένα παλιό μαγικό που χρησιμοποιούσαν ένα σκουριασμένο ήλο, αυτός ήταν "Άρειος ήλος" ή Άρεια πρόκα του έρωτα. το ξόρκι απαιτούσε να πάρεις την πρόκα και να προστάξεις το θηλυκό να κάνει αυτό που θέλεις και να το δέσεις μόνο για εσένα!!! Αν θέλεις να σε ερωτευτεί ένα συγκεκριμένο θηλυκό και φοβάσαι να μιλήσεις, η έχεις κάνει προσπάθειες και όλες πήγαν στα νερά της στυγός, τότε κάνε την «Άρεια πρόκα*». Έτσι έγραφαν τα Ασφοδέλια γραπτά της Γλυκής. 


Το ξόρκι σε πρακτική
Υλικά: 

  1. Ένα κόκκινο κέρινο κουκλάκι 
  2. Φίλτρο Ανδροφόνος 
  3. Μία σκουριασμένη πρόκα (ταβανόπροκα ακόμα καλύτερα) 
  4. τρις κόκκινες κορδέλες 
  5. Σκόνη από μπούκουβο 
  6. Κόκκινο πανάκι 
Τελετή:
Σε γέμιση του φεγγαριού ημέρα Άρη, Κρόνου η Αφροδίτης κάνε τούτο το ξόρκι. Αφού ενεργοποιήσεις τον Αδροφόνο σου και του βάλεις την κλωστή. Πάρε ένα κέρινο ομοίωμα κόκκινο και σκάλισε με την πρόκα που έχεις ραντίσει με το φίλτρο σου επάνω στα πόδια το όνομα της και της μάνας της. Ράντισε την κούκλα με το φίλτρο σου και άσε την όρθια στο κόκκινο πανάκι σου. κάνε έναν κύκλο γύρο από το κερί με την σκόνη μπούκουβο και πες:

«Σε κυκλώνω από παντού από εμένα να μη ξεφύγεις
_____ γέννα της _____ δε μπορείς χωρίς εμένα, χωρίς
την πνοή μου, χωρίς τον έρωτα μου εμενα τον ______
γέννα της _________» 


Πάρε τώρα την μία κορδέλα και δέσε τον λαιμό και πες:

«Δένω με Άρεια κορδέλα το λαιμό,
μακριά από εμένα να μη μπορείς
και να καίγεται ο λαιμό σου όταν
θα πάς να μιλήσεις με άλλον εκτός από εμένα»


Πάρε την άλλη κορδέλα και δέσε τα χέρια της λέγοτνας:

«Σου δένω τα χέρια να μη μπορείς να
πιάσεις άλλη αγκαλιά εξόν από εμένα
Είθε να δεθείς και να μη μπορείς να φύγεις!» 


Με την Τρίτη κορδέλα δέσε τα πόδια και πες:

«Δένω τον ποδόγυρο σου και τα πόδια σου να
μη μπορείς να φύγεις και αν φύγεις δίπλα μου
μαγικά θα βρεθείς!» 


Άναψε το κερί και πες:

«όπως φλογίζει το κερί έτσι και να φλογίζει
ο λογισμός της ______ γέννα της _______ και να
σκέπτεται και να φλογίζει για εμένα
τον _______ γέννα της ______ και όλοι οι δρόμοι
να οδηγούν σε εμένα» 


το κερί το αφήνουμε να λιώσει. Τα υπολείμματα τα θάβουμε κάπου κοντά στο σπίτι της που θέλουμε η σε ένα παλιό εργοστάσιο η εναλλακτική λύση σε στρατόπεδο. Την πρόκα την πετάς σε ένα σημείο ώστε να την δρασκελίσει. Όταν την συναντήσεις να φοράς τον Ανδροφόνο σου!!!


*Λένε τα γραμμένα πως αυτό το ξόρκι λειτουργεί καλύτερα την Μεγάλη Πέμπτη και φυσικά να ραντίσεις την κούκλα με σπέρα του ατόμου που θα κάνει το ξόρκι.