8 Απριλίου 2016

Μείνε μαζί μου - Stay with me

Μείνε μαζί μου 


Αν θέλετε μία αγάπη που διαρκεί, μία πιστή αγάπη, τότε βασιστείτε για να είναι αληθινή και οφείλετε στον εαυτό σας να δοκιμάσετε το Προϊόν "Μείνε μαζί μου". Ψεκάστε την σκόνη στην κρεβατοκάμαρα σας, το καθιστικό σας την κουζίνα η της γωνίες του σπιτιού σας όπως επίσης και να πλύνετε το πάτωμα με το λουτρό μείνε μαζί μου. Έχει μία ευχάριστη πικάντικη μυρωδιά που αφήνει τον σύντροφο σας να ξέρει οτι το σπίτι του ειναι και η καρδιά του. 


Το μείνε μαζί μου είναι μία παλιά φόρμουλα Hoodoo έλαιο, πούδρα, λουτρό και mojo bag που χρησιμοποιείται σε ξόρκια αγάπης κυρίως πίστης για να κρατήσει ένα σύντροφο πιστό που περιπλανιέται και δεν είναι πιστός, ακόμα και να μη βγει στο δρόμο μόνος του. Λένε οτι λειτουργεί επειδή μέσα περιέχει δεντρολίβανο που δίνει περισσότερη δύναμη στις γυναίκες και δίνει εξουσία στην γυναίκα για να κυβερνήσει έναν άντρα. αυτό όμως δε σημαίνει οτι δε μπορεί να το χρησιμοποιήσει άντρας. άλλοι λένε οτι η ρίζα αίματος (αιματόριζα) που έχει μέσα ενισχύει τους "Δεσμούς αίματος" και ενεργοποιείται και χρησιμοποιείται και απο τα δύο φύλλα. Υπάρχουν πολλοί που χρησιμοποιούν το λουτρό για να πλύνουν το πάτωμα τους και ραντίζουν την σκόνη στις 4 γωνιές του σπιτιού η του υπνοδωματίου + ένα μικρό μέρος επάνω στο κρεβάτι για να φέρουν την πίστη.

Τα κύρια συστατικά του όπως προαναφέραμε είναι το δεντρολίβανο, αιματόριζα και κορίανδρο καθώς και άλλα βότανα που φέρνουν την πίστη και την αγάπη σε δύο πρόσωπα. 
Χρησιμοποιούμε το λάδι μείνε μαζί μου σε πνευματικές εργασίες και ξόρκια τόσο απλά όπως φορώντας το επάνω ως προσωπικό άρωμα για να κρατήσει τον σύντροφο σας κοντά. 
Με το λάδι μπορείτε να ντύσετε μπλε η γαλάζια κεριά, το πόμολο της πόρτας, τα πόδια του κρεβατιού για να κρατήσετε πιστό τον σύντροφο σου.

Στην εικόνα παρουσιάζοντε η σκόνη, το λάδι και το κερί "Μείνε μαζί μου"