16 Ιουνίου 2016

ΕΛΑ ΣΕ ΜΕΝΑ – COME TO ME

ΕΛΑ ΣΕ ΜΕΝΑ – COME TO ME

«Ένα απο τα ποιο δημοφιλές προϊόν του Happymojo.gr περιέχει βότανα και έλαια  και πιστεύετε πως έχει μοναδική δύναμη για να προκαλέσει το αντίθετο φύλο για να πλησιάσει κοντά... πολύ κοντά... απο μία αγκαλιά μέχρι να ντύσει έναν lodestone η να φορεθεί σαν προσωπικό άρωμα.Το έλα σε μένα είναι το προφανές τι κάνει!!! Το λεει άλλωστε το όνομα του!»



Το έλα σε μένα είναι μία παλιά φόρμουλα για έλαιο, σκόνη, λιβάνι, λουτρό, honey jar, bottle spell, Mojo bag, sugar jar, novena και έχει σχεδιαστεί για να προσελκύσει τον έρωτα η τον εραστή του αντίθετου φύλου ποιο κοντά. Αυτό το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί απο έναν εραστή είτε άντρα είτε γυναίκα για να προσελκύσει απο έναν νέο η άγνωστο εραστή.

Στην φωτογραφία βλέπετε την σκόνη έλα σε μένα που χρησιμοποιήθηκε απο αυτούς που θέλουν να φτιάξουμε ένα mojo bag η να πασπαλίσουν το σώμα τους η τα παπούτσια τους για να προσελκύσουν τον ΝΕΟ ΜΕΓΑΛΟ ΕΡΑΣΤΗ. Το λάδι χρησιμοποιείται να ντύσεις ροζ και λευκά η κόκκινα κεριά να τα κάψετε στο βωμό σας πριν βγείτε έξω για ψάρεμα εραστών, με το λάδι μπορείτε να ταΐσετε το mojo bag come to me η να σφουγγαρίσετε αφού προσθέσετε μερικές σταγόνες στον κουβά.

Ανήκει στην ίδια κατηγορία με το Αγάπα με, Φίλα με τώρα! Ακόλουθα με αγορι μου, φωτιά της αγάπης, Γάμος, Dixie love, look me over και το κάθε ένα χρησιμοποιείται με διαφορετικό τρόπο.

Λένε πως το έλα σε μένα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για άλλους σκοπούς όπως για χρήματα για πελάτες κ.λ.π

Ανάλογα με το φύλο σας μπορεί να χρησιμοποιηθεί επάνω σε κόκκινο κερί πέος η αιδίο και να προσελκύσεις τον κατάλληλο εραστή αφού πρώτα γράψεις το όνομα σου σε ένα χαρτί.

MOJO BAG COME TO ME
Μία διαδικασία τυπική του come to me –έλα σε μένα λεει να χρησιμοποιήσετε τα ακόλουθα υλικά:
 
Λουτρό έλα σε μένα
Φύλλα Βιολέτας
Ένα ροζ mojo bag (με ραμένη μία καρδιά επάνω του).

Η Τελετή:
Αφού κάνουμε το λουτρό μας με την τυπική διαδικασία.  Πάρε τώρα το λευκό κερί και ντύσε το με το λάδι έλα σε μένα και τα υπόλοιπα κεριά ροζ με το έλαιο. Κάνε έναν κύκλο με την σκόνη έλα σε μένα. Άναψε τα κεριά και διάβασε το άσμα ασμάτων:

«Σαν μία από της φοράδες μου στα άρματα του Φαραώ σε έχω παρομοιάσει, συντρόφισσα μου. Τα μάγουλα σου είναι ωραία ανάμεσα στης πλεξούδες των μαλλιών σου, ο λαιμός σου μέσα σε περιδέραιο από χάντρες. Κρίκους από χρυσάφι θα κάνουμε για εσένα μαζί με στολίσματα από ασήμι. Όσο ο Βασιλιάς είναι στο στρογγυλό του τραπέζι η Νάρδος μου αναδίδει την ευωδιά της. Σαν σακούλι με σμύρνα είναι για εμένα ο αγαπημένος μου ανάμεσα στα στήθι μου θα περάσει την νύχτα. Σαν ανθισμένο τσαμπί χένας είναι για εμένα ο αγαπημένος μου, ανάμεσα στα αμπέλια τις Εν-γαδί. Τι όμορφη που είσαι συντρόφισσα μου, τι .όμορφη που είσαι τα μάτια σου είναι μάτια περιστεριών. Τι όμορφος που είσαι αγαπημένε μου και ευάρεστος και από φυλλωσιά είναι το ντιβάνι μας. τα δοκάρια στο μεγαλοπρεπές μας σπίτι είναι κέδροι οι δοκοί στην οροφή μας είναι άρκευθοι.
Τι όμορφη που είσαι συντρόφισσα μου, τι όμορφη που είσαι, τα μάτια σου είναι μάτια περιστεριών πίσω από το πέπλο σου. Τα μαλλιά σου σαν κοπάδι από κατσίκια που κατέβηκαν από την ορεινή περιοχή της Γαλαάδ πηδώντας. Τα δόντια σου είναι σαν κοπάδι από φρεσκοκουρεμένες προβατίνες που ανέβηκαν από το λουτρό του και που όλες τους γεννούν δίδυμα, ενώ καμιά ανάμεσα τους καμιά δεν έχει χάσει τα μικρά της. Τα Χείλι σου είναι σαν κατακόκκινη κλωστή και η λαλιά σου ευχάριστη σαν ένα κομμάτι ρόδι είναι η κρόταφοι σου πίσω από το πέπλο σου. Ο λαιμός σου είναι σαν τον πύργο του Δαυίδ τον χτισμένο με στρώματα πέτρας πάνω στον οποίο κρέμονται χίλιες ασπίδες, όλες οι στρογγυλές ασπίδες των κραταιών αντρών. Τα δύο σου στήθι είναι σαν δύο
μικρά, τα δίδυμα γαζέλας που βόσκουν μέσα στα κρίνα. Μέχρι να πνεύσει η ημέρα και να φύγουν οι σκιές εγώ θα πάω στο βουνό της σμύρνας και στον λόφο του λιβανιού. Είσαι πανέμορφη συντρόφισσα μου και ελάττωμα δεν υπάρχει επάνω σου».

Σε μία άκρη του τραπεζιού βάλε σε ένα πιάτο μικρό ένα ζευγάρι lodestone που θα τα έχεις ντύσει με το έλαιο έλα σε μένα και θα τα έχεις ταΐσει με την μαγνητική άμμο και θα κάθονται επάνω σε ένα φύλλο βιολέτας και γύρο τριαντάφυλλα και μία ρίζα βασίλισσας Ελισάβετ.
όταν ποια καούν τα κεριά τοποθέτησε το lodestone μαζί με τα βότανα στο mojo bag που έχεις ράψει επάνω μία χρυσή καρδούλα. Φύσα μέσα στο mojo bag και κλείσε το. Το ταΐζεις με το λάδι έλα σε μένα και το τοποθετείς στην τσάντα σου η στην τσέπη σου.


Αν ειναι για συγκεκριμένο πρόσωπο τότε κάτω απο το Lodestone πρέπει να έχεις βάλει ένα χαρτάκι με γραμμένα τα ονόματα σας κυκλικά η σταυρωτά. Και το χαρτάκι να καεί και η στάχτη να την τοποθετήσεις μεσα στο mojo bag σου...