10 Οκτωβρίου 2009

Το Χρυσό δέντρο της Αδασσάς (Επιτυχία σε όλους του τομείς)

Το Χρυσό Δέντρο της Αδασσάς είναι ένα σπάνιο ξόρκι που το έκανε πριν πεθάνει για τα ψυχοπαίδια της. Είναι ένα σπάνιο και Ισχυρό ξόρκι για αυτό σας παρακαλώ πολύ προσοχή σε αυτό που θα ζητήσετε!!!

Υλικά:

Δύο λευκά κεριά
Έλαιο Ακακίας
Ένα πράσινο κερί
Φίλτρο Αδασσά

Βασιλική πούδρα
Θυμίαμα Πλούτου
Πράσινο πουγκί
Ένα πορτοκαλί κερί
Περγαμηνή
Χοντρό αλάτι
Πέντε Χρυσά νομίσματα

Διαδικασία:
Όταν το φεγγάρι αρχίζει να γεμίζει μία μέρα που ο Ήλιος θα λάμψει το πρωί, θα φτιάξουμε το βωμό μας που πρέπει να κοιτάει προς την ανατολή, και θα κάνουμε έναν κύκλο γύρο από τον βωμό σας. Πάρτε τα δύο λευκά κεριά και ψεκάστε τα με το έλαιο ακακίας και τοποθετήστε τα στην θέση τους. Ανάβουμε στο θυμιατό μας θυμίαμα Πλούτου. Βάζουμε το πράσινο κερί μπροστά στο θυμιατό και μπροστά από το πράσινο κερί βάζουμε το πορτοκαλί κερί. Και τα δύο τα έχουμε επαλείψει με το φίλτρο Αδασσά. Πριν ανάψουμε τα κεριά βάζουμε την βασιλική πούδρα γύρω ~ γύρω από τα κεριά και κάνουμε έναν κύκλο. Ανάβουμε τα κεριά μας και παίρνουμε τα 5 χρυσά νομίσματα τα επαλείφουμε με το Αδασσά και λέμε την ακόλουθη προσευχή:

Με αυτά τα κέρματα θα σπείρω στο διάβα την Επιτυχία μου
Με αυτά τα κέρματα θα σπείρω τα χρέη μου
Με αυτά τα κέρματα θα διώξω τους εχθρούς μου
Και θα πετύχω στην ζωή μου χωρίς κανένα φόβο.

Παίρνουμε την περγαμηνή και ζωγραφίζουμε 2 Ζάρια επάνω και 5 κέρματα που τα περιτριγυρίζουν μαζί με το σύμβολο του Δία. Επαλείφουμε την περγαμηνή με το Αδασσά παίρνουμε τα κέρματα, λίγο αλάτι, και λίγο πούδρα του πλούτου και το βάζουμε στο πουγκί. μαζί με λίγο ξύσμα από τα κεριά που καίνε (βωμού και πράσινα και πορτοκαλί). Τέλος σβήνουμε τα κεριά και τα πετάμε σε ένα ποτάμι ή στην θάλλασα, λέγοντας τα ακόλουθα λόγια:

«Τούτο το νερό να είναι Ευλογημένο με την 
δύναμη της Μάνας Γης Ας σκούσουν τα 
Αερικά την προσευχή μου την ευχή μου να μου την Εκπληρώσουν»

Το πουγκί το κρατάμε πάντα επάνω μας!!!