10 Ιουνίου 2019

Το ξορκι κερί βούδας (100%)

Το κερί Βούδας καίγεται για επαγγελματική επιτυχία και προσέλκυση χρημάτων. Αποτελεσματικό 100%. Το ξόρκι λοιπόν αυτό το είχα κάνει Καλοκαίρι του 2004 και πραγματικά όχι απλά έκανε δουλειά… έκανε απίστευτη δουλειά!!!

Υλικά:


Διαδικασία:
Ξαστρίζουμε τα υλικά μας σε γέμιση του φεγγαριού για 3 βράδια λέγοντας:

«Όπως γυρίζει και γεμίζει το φεγγάρι
γύρω απο την Γη έτσι και να γυρίζει
η τύχη μου και να έχω λεφτά»


Το ξόρκι μπορεί να γίνει Πέμπτη ή Κυριακή σε γέμιση του φεγγαριού. Επάλειψε το κερί λευκό βούδα με τον λευκό υγρό μόσχο άναψε τον για 5 με 10 λεπτά και πες:

«Όπως καίγεται το κερί βούδας
έτσι και να καούν τα χρέη μου
και να γεμίσει η τσέπη μου λεφτά»

Τα απομεινάρια θα τα θάψεις ημέρα Παρασκευή η Σάββατο σε μια ρίζα ενός δέντρου (Εγώ το είχα βάλει σε μία ακακία).

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ – ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ

1) Ο λευκός μόσχος δε μπορεί να αντικατασταθεί

2) Δεν θέλει Βωμό και κύκλο προστασίας

3) Και την ίδια μέρα να θαφτεί είναι το ίδιο

4) Ο μόσχος δεν πρέπει να είναι ξαστρισμένος για αγάπη, αλλά με τα λόγια του ίδιου ξορκιού.

5) Μπορείς να το κάνεις για κοντινό σου πρόσωπο, αρκεί να έχεις την έγκριση του.

6) Ο βούδας δεν επηρεάζεται από ανάδρομους πλανήτες.

7) Μπορείτε να τον κάψετε σταδιακά, αλλά και κατευθείαν μέχρι να καεί όλος. Αυτό είναι στην δική σας επιλογή. Εγώ τότε τον έκαψα σε επτά ημέρες και η τελευταία ήταν πανσέληνος.

8) Ότι ώρα αρχίσεις την πρώτη φορά θα συνεχίσεις και της άλλες μέρες.

9) Η Ημέρες είναι ενδεικτικές… εγώ θυμάμαι το έκαψα η Σάββατο η Κυριακή (πάνε και πολλά χρόνια).

10) Μπορείτε να βάλετε στον βούδα ένα πιάτο να κάθετε, και μερικά νομίσματα (δεν είναι απαραίτητο αν θέλετε!!!)