30 Ιουνίου 2012

Ξόρκι "Το στέμμα του Δία" Ξόρκι επιτυχίας

Αυτό το ξόρκι το γνώρισα το 2005 από μία φίλη μου η οποία μου το έδωσε για εμένα… Θυμάμαι Χαρακτηρίστηκα πως όταν το έκανα μαζί τότε με το «Για επαγγελματική επιτυχία & Νέο ξεκίνημα» έφτασα εδώ που έφτασα. Αν αποφασίσετε να το κάνετε θα δείτε πως όχι απλά πιάνει αλλά παρά πιάνει….


Υλικά:

Δύο λευκά κεριά
Έλαιο ακακίας
Ένα κερί ημέρας
Ένα ζωδιακό κερί
Ζωδιακή πέτρα
Μπάνιο του Δία
Λιβάνι τριών Βασιλιάδων
Μπλε πουγκί

Διαδικασία:
Σε γέμιση του φεγγαριού ημέρα Δία και κοντά στην πανσέληνο. Ανάβουμε τα δύο λευκά κεριά του Βωμού που τα έχουμε επαλείψει με το έλαιο ακακίας και έχουμε χαράξει επάνω τα ζωδιακά μας σύμβολα.
Ανάβουμε το κερί ημέρας που το έχουμε επαλείψει με το φίλτρο Μυρόλι και το βάζουμε ανάμεσα στα δύο λευκά κεριά. Μπροστά από το κερί ημέρας βάζουμε το θυμιατό που καίμε λιβάνι τριών βασιλιάδων και μπροστά από το θυμιατό βάζουμε το Ζωδιακό κερί που στην βάση του έχουμε βάλει την ζωδιακή μας πέτρα. Στο κέντρο του Βωμού βάζουμε το κίτρινο κερί επαλειμμένο με το φίλτρο Μυρόλι και γύρο από το κίτρινο κερί βάζουμε τα 9 μοβ κεριά και αυτά επαλειμμένα με Μυρόλι. Γύρο, γύρο βάζουμε πούδρα επιτυχίας. Αφού έχεις στύση τα κεριά πήγαινε και κάνε ένα λουτρό με το μπάνιο του Δία και σκέψου πως σε περιτριγυρίζει μία χρυσή μπάλα φωτός. Πηγαίνουμε στον Βωμό μας και ανάβουμε πρώτα το κερί ημέρας, βάζουμε λιβάνι, ζωδιακό κερί, κίτρινο κερί, Μοβ κεριά (από τα αριστερά προς τα δεξιά). Αφού έχουν ανάψει όλα τα κεριά βάζουμε πάλι λιβάνι και λέμε:

«Είθε αυτά τα κεριά να καούν για εμένα
τον τάδε γέννα της τάδε. Είθε το κίτρινο
κερί να καεί για την επιτυχία μου και
τα οικονομικά μου για να ανέβουν, από
σήμερα η τύχη μου, και τα οικονομικά
μου αλλάζουν, ο τροχός της τύχης γύρισε
πλέων είμαι στον σωστό δρόμο»

Αφήνουμε τα κεριά να καούν εντελώς. Και τα υπολείμματα τα βάζουμε σε ένα μπλε πουγκί ραντισμένο με το Μυρόλι και τα φυλάμε σε μέρος του σπιτιού που δεν θα τα πειράξει κανείς…

Η επιτυχία είναι σίγουρη!!!