29 Αυγούστου 2013

ΕΡΩΤΙΚΑ ΞΟΡΚΙΑ - ΞΟΡΚΙΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ - LOVE SPELL

ΞΟΡΚΙΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ






ΓΙΑ ΝΑ ΦΕΡΕΤΕ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ ΚΑΠΟΙΟΝ/ΚΑΠΟΙΑ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΤΕ


Υλικά 

Φύλλα Δάφνης 

Καθίστε μπροστά από μια φωτιά που σιγοσβήνει και καθαρίστε το μυαλό σας από οποιαδήποτε σκέψη. Σκεφτείτε μόνο τον αγαπημένο σας. Κρατείστε ένα καλαθάκι με δαφνόφυλλα στα γόνατα σας. Κοιτώντας τη φωτια, βάλτε το αριστερό σας χέρι στο καλαθάκι, πάρτε μια χούφτα δαφνόφυλλα και ρίχτε τα στη φωτιά. Καθώς καίγονται πείτε δυνατά τα ακόλουθα: 

«Δαφνόφυλλα που καίγεστε στη φωτιά 
φέρτε μου αυτόν/ αυτήν που ποθεί η καρδιά μου» 

Περιμένετε μέχρι να καταλαγιάσει και πάλι η φωτιά. Επανελάβετε τρείς φορές. 




ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΑΣ ΝΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΕΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ

Τοποθετείστε τρία κεριά στο ψηλότερο σημείο του σπιτιού σας σε ένα πιάτο με ζάχαρη γύρω από τα κεριά. Ανάψτε τα κεριά. Κάντε τρεις ευχές στους Α. Ραφαήλ, Μιχαήλ και Γαβριήλ. Κάντε μια ευχή για επαγγελματικά, μία για αισθηματικά και μια ευχή απραγματοποίητη. Μετά από τρεις ημέρες δημοσιοποιήστε τα ευχαριστήρια σας προς τους Αγίους και δείτε τι θα γίνει την τέταρτη ημέρα. 


ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΠΙΣΤΙΑ

Παίρνουμε λίγο μέλι, τρεις τρίχες αποτο κεφάλι του αγαπημένου μας και ένα σημάδι του (π.χ. ένα κομμάτι από ρούχο του). Τα ενώνουμε όλα μαζί και τα ξαστρίζουμε τρια βράδυα σε γέμιση φεγγαριού. Μετά αλείφουμε αυτό το μείγμα κάτω από το κρεβάτι, στη μεριά που κοιμάται αυτός. Έκτοτε δε θα ξανακάνει απιστία. 




ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ

Το εκτελούμε σε Πανσέληνο. Σε ένα δωμάτιο κλεισμένοι και τελείως γυμνοί στεκόμαστε κοντά σε ένα κερί αναστάσεως και λέμε στον ίσκιο μας: 

« Ίσκιε μου καλέ μου ίσκιε χάρη δε σου ζήτησα. Μην λετι θα σου ζητήσω. Σε διατάζω αυτή την ώρα, αυτή τη στιγμή να βρεις τον τάδε, το γιο της τάδε όπου βρίσκεται, όπου κάθεται, να μπείς μέσα στο μυαλό του, να τον τρελλάνεις, να τον μουρλάνεις και σαν τρελλλός από αγάπη και επιθυμία να έρθει επάνω μου να επιθυμήσει την αγάπη μου και τη σάρκα μου. Όπως εσύ ίσκιε μου δεν λείπεις από κοντά μου, από δίπλα μου, όπου γυρίζω και όπου στέκομαι, όπου κάθομαι και στο κρεβάτι μου ακόμη, είσαι ο μόνος σύντροφός μου, έτσι ο τάδε, γιος της τάδε, όπου γυρίζει, όπου κάθεται, όπου στλεκεται και στο κρεβάτι του ακόμα, να βλέπει τον ίσκιο μου ζωνανό μπροστά του σαν ήλιο φωτεινό,σαν φεγγάρι, σαν πανσέληνο, να λάμπω στην ζωή του και να μην μπορεί να κάνει χωρίς εμένα την τάδε της τάδε, ο γιος της τάδε». 


ΓΙΑ ΑΓΑΠΗ

Παίρνουμε μια δική μας φωτογραφία και μια δική του. Βάζουμε τις φωτογραφίες φάτσα – φάτσα και αρχίζουμε και τις ράβουμε σταυροβελονιά λέγοντας: 

Ράβοντας τα μάτια: 

«Ράβω τα μάτια του τάδε γιου της τάδε να μην μπορούν να δουν άλλη γυναίκα εκτός από εμένα». Ράβοντας τα χείλη: « Ράβω τα χείλη του τάδε να ανήκουν μόνο σε εμένα. Η καρδιά του τάδε να είναι ενωμένη πάντα με τη δική μου. Ράβω τα γεννητικά όργανα του τάδε να μην μπορεί να κοιμηθεί με άλλη γυναίκα παρά μόνο με εμένα. ‘Ο,τι του λέω εγώ η τάδε η κόρη της τάδε να γίνεται. Ό,τι του λέει οποιαδήποτε άλλη γυναίκα να μη γίνεται». 

Αυτό γίνεται Παρασκευή 8:00 – 9:00 το πρωί. 


ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟ ΔΕΣΙΜΟ

Σε χάση φεγγαριού στις 12 η ώρα το βράδυ ημέρα Πέμπτη ή Δευτέρα. Παίρνουμε τρεις πήχες μάυρη κορδέλα στο όνομα του. Αρχίζουμε και δένουμε εννέα κόμπους λέγοντας τα εξής λόγια σε κάθε κόμπο: 

«Άγιε Γεώργιε Καβαλάρη και Παναγία Καβαλαρίνα δένω του φιδιού το στόμα και της φιδίσιας. Δένω τον τάδε γιο της τάδε να μην μπορεί να κάνει έρωτα με άλλες γυναίκες, εκτός από εμένα την τάδε την κόρη της τάδε». 

Αφού κάνετε τους εννέα κόμπους , θα το διπλώσετε και θα δέσετε 3 ακόμη κόμπους και θα πείτε: 

«Όπως είναι μάυρη η κορδέλα έτσι να του φαίνονται όλες οι γυναίκες στα μάτια του μαύρες, εκτός από εμένα την τάδε την κόρη της τάδε». 

Θα τα πείτε 3 φορές σε κάθε κόμπο και την άλλη μέρα στις 12 το μεσημέρι θα τα θάψετε οπουδήποτε.