29 Αυγούστου 2013

LOVE SPELL - ΞΟΡΚΙΑ ΑΓΆΠΗΣ - ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΑΓΑΠΗΣ.

ΞΟΡΚΙΑ ΑΓΑΠΗΣ



ΞΟΡΚΙ ΑΓΑΠΗΣ Νο1


Υλικά: 

Ένα Αυγό 
Βότανο Damiana 
Βότανο Μυρτιά 
Πούδρα Αγάπης 
Λευκή Ζάχαρη 
Λίγο Μέλι 
Κομμάτι Χαλκού

Καθαρό μαντίλι λευκό 
Ένα κόκκινο κερί 
Γυάλινο Βάζο 

Τελετουργία: 
Η τελετουργία γίνεται μία Παρασκευή κοντά στην πανσέληνο (ακόμα καλύτερα αν πέσει πανσέληνο). Τα μεσάνυχτα φτιάχνουμε τον βωμό μας και απλώνουμε το λευκό πανί (του βωμού). Στο κέντρο του βωμού πρέπει να υπάρχει ζάχαρη που έχει τα βότανα. Με κόκκινο μελάνι θα γράψετε στην κορυφή του αυγού το όνομα σας και στην βάση το όνομα του θύματος. Μετά βάλτε λίγο σκόνη στα χέρια σας και πασπαλίστε το αυγό με την σκόνη. Κρατήστε το αυγό λίγο στα χέρια σας έτσι ώστε να ζεσταθεί και πείτε: 

«Πνεύμα της αγάπης, μπες στις καρδιές των δύο ανθρώπων και να ανταποκριθούν με έντονα συναισθήματα της αγάπης, με επιθυμία και πάθος να ενωθούν και δύο σώματα να γίνουν ένα, σώματα και ψυχές μαζί». 

Στην συνέχεια τοποθετήστε το αυγό επάνω στην ζάχαρη επαλείψτε το κερί με το μέλι, και βάλτε τα κοντά στο αυγό, ανάψτε το κερί και πείτε: 

«Φωτιά της αγάπης και του πάθους αναμμένο κράτα τον τάδε της τάδε με την τάδε της τάδε έτσι ώστε αυτήν την στιγμή γίνονται από δύο σάρκες μία σάρκα. Άγιε Βαλεντίνε κύριε των ερωτευμένων εσύ που είσαι πάνω από κάθε καρδιά αγαπημένων δέσε αυτά τα δύο άτομα που είναι γραμμένα στο μαγικό αυγό και ας κάνουν μία κοινή αγάπη» 

Άφησε το κερί να κάψει μέχρι τέλους. Σήκωσε το πανί του βωμού (το μικρό που γίνετε το ξόρκι και όχι του βωμού) και δέστα όλα μαζί με τρις κόμπους. Και όλα αυτά θα τα βάλεις σε ένα μπολ. Και ρίξε επάνω τους σκόνη αγάπης και όλα τα υπόλοιπα βότανα. Κράτα το ξόρκι αυτό μακριά από τα μάτια του άλλου κόσμου. Την πιο κατάλληλη στιγμή θάψε το σε μία ρίζα δέντρου ή ακόμα καλύτερα σε ένα σταυροδρόμι. 

Πούδρα αγάπης 

5 σταγόνες ροδόνερο 
5 σταγόνες σανταλόξυλο 
7 σταγόνες λεβάντα 
Ένα κουταλάκι κάρδαμο (σκόνη) 
Ένα κουταλάκι μπαχάρι (σκόνη) 
Ένα κουταλάκι λεβάντας 
Ένα κουταλάκι ροδοπέταλα 

Τοποθέτησε την συνταγή αυτήν και τα βότανα μέσα σε ένα γουδί και κάντε τα μία λεπτή σκόνη. 



ΞΟΡΚΙ ΑΓΑΠΗΣ Νο2


Ο ύμνος αυτός απαγγέλλεται αργά και δυνατά, με σταθερή φωνή. Πρέπει να ξεκινά με Νέα Σελήνη και να τελειώνει στην Πανσέληνο, καθημερινά και πάντα μετά τη δύση του Ηλίου. Πρέπει να βρίσκεσαι σε καθαρό και δροσερό δωμάτιο, με το παράθυρο μισάνοιχτο. Άναψε Σανταλόξυλο σε stick. Γύρνα προς τη Σελήνη και διάβασε: 

Άγγελοι του Φωτός, Άγγελοι του Παραδείσου, Υπέροχο Άγιο Πνεύμα με τα λόγια μου τούτα σε εξυμνώ και ζητώ να με βοηθήσεις να βρω τον τέλειο/α σύντροφο σύντομα. Κάνε τον/ην να μαγνητιστεί από μένα όπως τα κύματα κολλάνε στην ακτή, γιατί αυτή είναι η ώρα για την αγάπη, γιατί αυτή είναι η ώρα που ξυπνάει ο πόθος, το πάθος και οι επιθυμίες. Επιθυμώ έναν/μια σύντροφο και αξίζω τον/ην τέλειο/α σύντροφο να ικανοποιήσει τις ανάγκες μου και να γεμίσει το κενό της ζωής μου. 

Καλώ όλα τα Άγια Πνεύματα της Αγάπης να κάνουν οτιδήποτε χρειαστεί να διώξουν τα εμπόδια που έχουν σταθεί στο δρόμο μου προς τον/ην τέλειο/α σύντροφο, την αδελφή ψυχή μου, το άλλο μου μισό και να αντικατασταθούν με Θεία Αγάπη και όλες τις θετικές ενέργειες που χρειάζομαι για να προσελκύσω και να κρατήσω τον/ην τέλειο/α σύντροφο που απαιτώ να ενωθεί μαζί μου ΤΩΡΑ με τρόπο που να μην βλάπτει κανέναν. Διαλύω ΤΩΡΑ και ελευθερώνω την αρνητική δύναμη που καθυστερεί και βάζει εμπόδια στο δρόμο για τον/ην σύντροφο μου και όλες τις αρνητικές ενέργειες από την αύρα, το μυαλό και ολόκληρη την ύπαρξη μου καθώς επίσης και εκμηδενίζω την οποιαδήποτε απόσταση υπάρχει μεταξύ μας τώρα ή υπήρξε στο παρελθόν Κανένας άνθρωπος, κανένα μέρος και κανένα γεγονός δεν θα σταθούν εμπόδιο σε μένα και στον/ην αγαπημένο/η μου. 

Αγαπημένοι μου Άγγελοι αφήστε τον/ην τέλειο/α σύντροφο μου το άλλο μου μισό, τον άνθρωπο που θα γεμίσει αγάπη τη ψυχή μου να έρθει γρήγορα στη ζωή μου με τρόπο που δεν θα μου ξεφύγει. Αυτός/η ο/η σύντροφος, γεννήθηκε, φτιάχτηκε και διαμόρφωσε τον χαρακτήρα του/ης για να είναι τέλειος/α για μένα. Ταιριάζουμε απόλυτα γιατί έχει όλα τα προσόντα που επιθυμώ. Βοήθησε να αναπτύξω όλα τα προσόντα που ο/η σύντροφος μου επιθυμεί, έτσι ώστε όταν συναντηθούμε να δεχτούμε ο ένας τον άλλον σαν τον/ην τέλειο/α σύντροφο και όλα να είναι θετικά για μας και να μπουν σε τέλεια τάξη και αρμόνια από τη πρώτη στιγμή που θα συναντηθούμε μέχρι το τέλος της ζωής μας πάνω στη Γη με τον πιο τέλειο ικανοποιητικό και θετικό τρόπο χωρίς να βλάπτω κανέναν 

Όταν η Θεια Αγάπη ενώσει τις καρδίες μας δεν θα υπάρχει χωρισμός, δεν θα υπάρχει περίπτωση να χάσω το καλό που θα μου στείλει το Σύμπαν και έχει γεννηθεί ήδη για μένα. Μπορεί ακόμα να είμαστε ξένοι άλλα σύντομα θα ενωθούμε από τις αόρατες δυνάμεις που ακούν τώρα την προσευχή μου. 

Η ένωση μας είναι τώρα γεμάτη και λουσμένη με Θεια Αγάπη και στη Θεια Αγάπη δεν υπάρχουν μικρότητες και εγωισμοί πάρα μόνο ειρήνη, αρμόνια, ευγένεια, ολοκληρωτική αγάπη και πεπρωμένο που θα μας ενώσει σε αυτήν τη ζωή και θα μας ευλογήσει μέχρι το τέλος 

Με τα λόγια της πίστης μου ΤΩΡΑ αντικαθιστώ την αρνητική δύναμη με θετική δύναμη και λόγια καθ' όλη τη διάρκεια των χρόνων, με ασφαλή κι υγιή τρόπο. Με αυτά τα λόγια σε καλώ αγαπημένε/η μου να έρθεις κοντά μου γρήγορα, ένα να γίνουμε και να κρατήσει για πάντα 

Ας γίνει σύμφωνα με την επιθυμία μου. Αμήν!! 



ΞΟΡΚΙ ΑΓΑΠΗΣ Νο3


Παίρνετε 3 κεριά, τα δαγκώνετε 3 φορές λέγοντας δαγκώνω την καρδιά σου τάδε της τάδε, δαγκώνω τη σκέψη σου, την ψυχή σου κ όλα τα μελή του κορμιού σου.¨ Μετά ενώνετε τα 3 κεριά να καούν ενωμένα με ένα φυτίλι λέγοντας ¨όπως καίγεται κ φουντώνει κ λιώνει το κερί, έτσι να καίγεται, να φουντώνει κ να λιώνει από αγάπη ο τάδε γιος της τάδε για μένα την τάδε κόρη της τάδε. όπως λιώνει το κερί έτσι να λιώνεις τάδε γιε της τάδε και να μη νοιώσεις ποτέ άλλη γυναικά¨. Γίνεται σε γέμιση ημέρα παρασκευή κ διπλή ώρα ή στην πανσέληνο. 



ΞΟΡΚΙ ΑΓΑΠΗΣ Νο4


Γίνεται στη χάση του φεγγαριού. 

Σε ένα φύλλο χαρτί γράφετε το όνομα του ατόμου που επιθυμείτε να δεθεί μαζί σας. 

Μαζί γράφετε και ορισμένες αρνητικές συμπεριφορές ή καταστάσεις που θέλετε να μετατρέψετε σε θετικές. 

Τυλίγετε το χαρτί και το δένετε με μαύρη κορδέλα. 

Του βάζετε φωτιά και το αφήνετε να καεί σε ένα μεταλλικό ή πυρίμαχο δοχείο. 

Μέχρι να καεί εντελώς εσείς επαναλαμβάνετε: 

'Όπως τούτο το χαρτί μαζεύεται και καίγεται, έτσι και σε όλα αυτά αλλαγή γρήγορη έρχεται". 

Ρίχνετε τη στάχτη σε νερό. 

Τη φαντάζεστε να λάμπει με τη δύναμη της γαλήνης. Συγκεντρώνεστε στην πρόθεσή σας. 

Βρίσκετε ένα δέντρο στη Βόρεια πλευρά του σπιτιού σας και χύνετε γύρω από τη βάση του το νερό με τη στάχτη, λέγοντας τρεις φορές: 

"Βούλιαξε στη μητέρα γη, αγάπη και κατανόηση να' ρθεί." 

Οραματιστείτε πόσο διαφορετικά θα είναι τα πράγματα. 




ΞΟΡΚΙ ΑΓΑΠΗΣ Νο6


Παρασκευή ώρα Αφροδίτης και σε γέμιση φεγγαριού βάζουμε το αριστερό μας πόδι σε ζεστό νερό για να μαλακώσει. Κόβουμε 3 πέτσες από αυτό και το δίνουμε να το φάει το άτομο που θέλουμε λέγοντας: « ‘Οπως είναι η σάρκα μας ενωμένη με τα οστά μου, έτσι να είναι πάντα ενωμένος ο τάδε ο γιος της τάδε με εμένα την τάδε την κόρη της τάδε. Όπως σέρνω τη φτέρνα μου πάντα μαζί μου , να σέρνεται ο νους του τάδε πάντα σε εμένα για αγάπη». 



Λυσοκόκκαλο


Ξαστρίζουμε σε γέμιση φεγγαριού για 3 βράδια λέγοντας: « Όπως κάνει το λυσσασμένο σκυλί έτσι να κάνει ο τάδε γιος της τάδε για εμένα την τάδε την κόρη της τάδε, για το κορμί μου, για τον έρωτα μου, για το στεφάνι μου, για το σπίτι μου». Μετά το δίνουμε και το τρώει το άτομο που μας ενδιαφέρει σε πολλές δόσεις. 



ΠΡΟΚΑ


Βρίσκουμε μια πρόκα από τον δρόμο και ένα κουρέλι και τα βάζουμε να τα δρασκελίσει το πρόσωπο που μας ενδιαφέρει 3 φορές. Στη συνέχεια τα ξαστρίζουμε 3 βράδια και τα μεσάνυχτα της 4ης βραδιάς βγαίνουμε έξω και βλέποντας τα άστρα και καρφώνοντας συνέχεια το κουρέλι με το καρφί λέμε: « Καρφώνω τα πόδια του τάδε γέννα της τάδε, με το σπίτι μου, να μη μπορεί να φύγει από κοντά μου». Επαναλαμβάνουμε 3 φορές. Κατόπιν ανοίγουμε γούβα έξω από την πόρτα μας και καρφώνουμε το κουρέλι με το καρφί λέγοντας 3 φορές τα ίδια λόγια και το σκεπάζουμε να το δρασκελίσει.