8 Ιανουαρίου 2014

Ερωτικό ξόρκι με διπλά αμύγδαλα

Αυτό λοιπόν είναι ένα παλιό σμυρναίικο ξόρκι που βρέθηκε γραμμένο στα παλιά γριμόρια και είναι ευρέως γνωστό απο το 1912. Το πήρα μέσα από  το βιβλίο Βαμπίρ. Αν και παραλλαγές υπάρχουν πολλές εγώ θα σας γράψω την γνωστή.. μην την βρω ξαφνικά πουθενά πουλημένη η παραλλαγμένη…


Το ξόρκι λοιπόν
Παίρνουμε αμύγδαλα που είναι διπλά (καμιά φορά μέσα στο κέλυφος υπάρχον διπλά αμύγδαλα) τα ξαστρίζουμε για τρία βράδια σε γέμιση του φεγγαριού  και λέγοντας:

«Όπως η Σελήνη και τα άστρα είναι ενωμένα μαζί και δεν είναι δυνατόν καμία δύναμη να τα χωρισει, έτσι και ο τάδε γέννα της τάδε να μην είναι δυνατόν καμία δύναμη μαγική η ανθρώπινη να τον χωρίσει από εμένα την τάδε κόρη της τάδε. Όπως τα αμύγδαλα ζούσαν αχώριστα μέσα στον φλοιό τους, έτσι και εγώ η τάδε γέννα της τάδε να είμαι πάντα ενωμένη και αγαπημένη με τον τάδε γέννα της τάδε».

Το κρατάμε σαν φυλαχτό σε κόκκινο πουγκάκι η τα δίνουμε να τα φάει το πρόσωπο που θέλουμε σε γλυκό.

Μου το ζήτησε μία φίλη μου εδώ μέσα και της το περνάω.


Πηγή: Βαμπίρ