8 Νοεμβρίου 2014

Ξόρκι με μπελαντόνα ~ Belladonna

Υλικά:

Μπελαντόνα (Belladonna )


Τελετή:
Ξαστρίζουμε 3 βράδια σε γέμιση λέγοντας: 

"Άτροπη Κυρά , Κυρά της νύχτας , βασίλισσα του σκοταδιού , 
εσύ που ξυπνάς της νύχτες και κλέβεις τους άντρες από τις γυναίκες τους  και τα μυαλά τους σαλεύεις με τον έρωτα , 
την ομορφιά σου μαζί μου να μοιράσεις , με εμένα την .... γέννα της .... Όποιος με βλέπει να θωλώνεται  όπως τους θολώνεις το μυαλό . 
Με ομορφιά νυχτιάτικη κάλυψε τη μορφή μου  κι όποιος με θωρεί στα μάγια μου να πέφτει " 

Μετά το ξάστρισμα είναι έτοιμη να την χρησιμοποιήσουμε στα διάφορα μαγικα μας. Επίσης κάτι που κάναν οι μάγισσες για να τρελαίνουν τους άντρες στο διάβα τους, να έχουν κατακτήσεις και να δέσουν τα αρσενικά να τρέχουν πίσω από το φουστάνι τους,έραβαν με κόκκινη κλωστή στο τελείωμα της φούστας τους ρίζα μπελαντόνα ή την είχαν πανω τους. 
Ράβουμε την μπελαντόνα μας με κόκκινη κλωστή μέσα στο κόκκινο πανάκι μας σαν πουγκάκι.Αν θες την μελέτας και στο όνομα κάποιου συγκεκριμένου όταν την ράβεις λέγοντας: 

"Όπως σέρνεται η Μπελαντόνα έτσι να σέρνονται και οι άντρες
 στο διάβα μου(ή ό τάδε γέννα της τάδε), όπως τρέχει ξωπίσω μου
 η Μπελαντόνα , έτσι να τρέχουν πίσω μου τα αρσενικά(ή ο τάδε
 γέννα της τάδε) , πίσω από εμένα την τάδε γέννα της τάδε Όπως κανείς δεν μπορεί να αντισταθεί στην ομορφιά της σκοτεινής κυράς  και ο έρωτας τους παίρνει το μυαλό , 
έτσι να τρελαίνονται και οι άντρες (ή ο τάδε γέννα της τάδε) στο δρόμο μου για μένα " 

Θέλει μεγάλη προσοχή η μπελαντόνα,της μιλάς με πολύ αγάπη και μην την απορρίψεις και αμφιβάλλεις για την δύναμή της.Όταν δε θες πια τη βοήθεια της την τυλίγεις σε 1 μαύρο πανί που είναι το αγαπημένο χρώμα της σκοτεινής κυράς και την αποχαιρετάς σαν 1 πρόσωπο δικό σου που φεύγει για πάντα ευχαριστώντας την!

ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟΞΙΚΗ!!! 

Να τονισουμε και κατι ακομα που ειναι πολυ σημαντικο...Θελει 33 βελονιες και σε καθε βελονια λες τα λογια...


Διαθέσιμα κομμάτια ρίζας Μπελαντόντας στο Μυρόλι!!!
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλέσετε στο 2108612110