9 Μαρτίου 2015

Η Ψυχή των Εραστών (Επαναφορά)


Έτος: 2010

Τελετή: Ψυχή των Εραστών


Υλικά: 

Τέσσερα κόκκινα κεριά 

Ρόδα της Αφροδίτης 
Λευκή Ζάχαρη 
Κόκκινο πανάκι 
Έλαιο Αγάπης 
Θυμίαμα Αγάπης 
Ένα τραπέζι 

Διαδικασία: 
Σε γέμιση του φεγγαριού και ημέρα Παρασκευή βάλε στης γωνίες ενός τραπεζιού 4 κόκκινα κεριά επαλειμμένα με το έλαιο της αγάπης. Ανάβουμε στο θυμιατήρι μας θυμίαμα αγάπης και βάζουμε στην μέση των κόκκινων κεριών ένα κόκκινο πανάκι. Ανάβουμε τα κεριά και λέμε: 

«Τάδε γέννα τη τάδε Είσαι ο λόγος που ξυπνάω κάθε μέρα 
Χωρίς εσένα δεν υπάρχει λόγος της ύπαρξης μου 
Σου λέω πως σε αγαπώ και θέλω κα εσύ να μου πεις το ίδιο 
Για αυτό τάδε γέννα της τάδε Πες μου, πες μου, πες μου, πες μου» 

Τώρα επάνω στο κόκκινο πανάκι βάλε δύο κουταλιές περίπου ζάχαρη και 3 ρόδα της Αφροδίτης. άσε να κάψουν λίγο τα κεριά και πες ξανά τα λόγια, κάθε φορά που θα το λες, θα σβήνεις από ένα κερί. Όταν σβήσουν τα κεριά τα μαζεύουμε όλα και τα βάζουμε στο κόκκινο πανάκι και το κρατάς κρυμμένα μέσα στο συρτάρι με τα εσώρουχα σου. 

Μία παραλλαγή αυτού του ξορκιού είναι να πεις τα λόγια 6 φορές και να αφήσεις τα κεριά να κάψουν τελείως.