23 Ιουλίου 2015

Ξόρκι χρημάτων - Ο Δράκος των Θησαυρών


Σύμφωνα με της διηγήσεις των μαγισσών όλοι οι θησαυροί φυλασόντουσαν από ένα τέρας σε μορφή δράκου. Ο βασιλιάς Σολομώντας πήρε τούτο το μυστικό και έγραψε πως τους θησαυρούς τους φυλάνε «Τα δαιμόνια». Στην πραγματικότητα όμως ο φύλακας των θησαυρών είναι δράκος. Οι μάγισσες των Ιωαννίνων και συγκεκριμένα οι Ασφοδέλιες είχαν ένα μικρό αγαλματίδιο σε μορφή δράκου (φιδιού καμιά φορά) που το ράντιζαν με το φίλτρο Φώσφορο η με το «Χρυσό λάδι*» για να προσελκύσουν τον πλούτο η να τους φυλάξει το χρήμα. Τούτο το μαγικό είναι δοσμένο από την Ελληνική ιστορία με τον Δράκοντα που φύλαγε το Χρυσόμαλλο Δέρας. 


Υλικά: 


Δράκοντας των θησαυρών* 
Φίλτρο Φώσφορος 
Δύο κίτρινα κεριά 
Χρυσή σκόνη πλούτου 
Αρκετά χρυσά νομίσματα (μία χούφτα) 
Ένα μπαούλο 
Χρυσή κλωστή 

Τελετή: 
Σε γέμιση του φεγγαριού και ημέρα Τετάρτη ή Κυριακή πάρε τον δράκο σου και ενεργοποίησε τον πριν πάρει την θέση του. Αφού τον ενεργοποιήσεις τοποθέτησε τον επάνω στον βωμό σου και στα δεξιά του τοποθέτησε ένα μικρό μπαουλάκι. Αριστερά και δεξιά βάλε και άναψε δύο χρυσά η κίτρινα κεριά αρωματισμένα με το φίλτρο Φώσφορο. Πάρε τώρα τον Δράκοντα και δέσε τον με τη χρυσή κλωστή λέγοντας: 

«Δράκε φύλακα των θησαυρών με την φωτιά σου 
κάψε κάθε εχθρό που θα έρθει κοντά στον πλούτο μου. 
Έλθε κοντά να μου προστατέψει τα χρήματα μου 
Και να τα διαφυλάξεις από πιθανών εχθρούς μου. 
Σε δένω με τα χρυσά δεσμά του Απόλλωνα»

Πάρε τα χρυσά κέρματα και αρωμάτισε τα με το φίλτρο σου και ρίξε τα μέσα στο μπαούλο μαζί με λίγη σκόνη «Χρυσή σκόνη πλούτου» η «σκόνη χρήματος». Κλείσε το μπαούλο σου και βάλε επάνω τον δράκο σου λέγοντας: 

«Φύλαξε τον πλούτο μου δράκε τάδε (στην ενεργοποίηση του δίνεις όνομα) 
Τώρα σε προστάζω εγώ η Πελειάδα 
(η Σελλός) να διαφυλάξεις τα χρήματα μου» 

Μόλις κάψουν τα κεριά ρίξτε τα σε μία γλάστρα. Ενώ ο δράκος θα φυλάει για πάντα τα χρήματα σου. 




*Ο φύλακας Δράκος μπορεί να σταλθεί να κλέψει τον πλούτο μίας άλλης μάγισσας και να τον φέρει σε εσένα, αλλά μπορεί να σου φέρει και το χρήμα που δεν ανήκει σε κανέναν.