5 Νοεμβρίου 2021

Φυλαχτό Νυχτεριδούλας για τύχη

Αυτό το τελετουργικό δεν ειναι δικό μου, το είχαν ανεβάσει πολλά χρόνια πριν στο φόρουμ και σκέφτηκα να το ανεβάσω λίγο διαφοροποιημένο έτσι ωστε ο κάθε ένας να το φτιάξει ώς φυλαχτό για το πορτοφόλι του η την τσάντα του!

Υλικά:

Κόκκινο πανί

Ρύζι

Ζάχαρη

Προερετικά: Φίλτρο Αδασσά η Έλαιο χρημάτων η Μυρόλι η Φωσφόρο η Νίκη.

Προερετικά: Κόκκινο κερί η πράσινο κερί

Τελετή:

Η τελετή μας θα γίνει σε γέμιση του φεγγαριού ημέρα Πέμπτη Τετάρτη η Κυριακή, κάνε δύο πατρόν μίας νυχτερίδα μικρή. Ράψε την έτσι ωστε να φτιαχτεί ένα φυλαχτό η μαξιλαράκι! Μέσα θα τοποθετήσεις ζάχαρη και ρύζι που θα το έχεις ραντίσει με κάποιο φίλτρο η έλαιο χρημάτων! Η ζάχαρη θα ειναι ξαστρισμένη σε γέμιση για τρία βράδια με λίγο της νυχερίδας! κατά την τελετή που φτιάχνεις την νυχτερίδα μπορείς να ανάψεις ένα κερί πράσινο η κόκκινο αλειμμένο με το φίλτρο η έλαιο που θες!!! Όταν το ράψεις κ είναι έτοιμο τότε θα την ξαστρίσεις 3 νύχτες με τα ακόλουθα λόγια:

 

"Πλάσμα της νύχτας και της λαμπρής σελήνης, ξύπνα.

Όσο άτυχη είναι η μορφή σου, τόσο τυχερή να είναι

η τύχη μου. Και τόσο όμορφη η σοδειά κι ο  πλούτος

 που θα μου φέρεις.Όπως με κόκκινο πανί σε έντυσα

και ζαχαρη σου εβαλα να τρως, έτσι να ντύσεις και να

ταισεις εσύ εμένα, και να γεμίσεις τη ζυγαριά με το

βάρος μου σε χρυσά νομίσματα. Αλάθητα ως πετάς,

στην σκοτεινή την νύχτα. Αλλάθητα να βρει τον δρόμο

του κι ο πλούτος και να έρθει να φωλιάσει στο σεντούκι μου.

Κι όπως κυνηγάς εσύ το θήραμα μες το σκοτάδι και

σωσμό δεν έχει από τα νύχια σου, έτσι να 
με κυνηγάει και η Τύχη και να με βρίσκει ακόμα και

αν κρυφτώ στα σκοτεινά τα δάση. «Βείκυ νοτόλα κόκκινη,

φέρε μου πλούτη σε εμένα την........κόρη της......" 

Η νυχτερίδα σου είναι έτοιμη! Κάθε πανσέληνο θα λες τα λόγια αυτά και την ραντίσεις με το φίλτρο σου και την κουβαλάς επάνω σου!  Το μέγεθος της νυχερίδας να μη ξεπερνάει την παλάμι σου!