12 Μαρτίου 2016

Το αιώνιο φιλί (Ξόρκι αιώνιας αγάπης)

Τούτο λοιπόν το ξόρκι ερχόταν στο μυαλό μου σχεδόν δύο χρόνια και σήμερα ήρθε η ώρα  να το υλοποιήσω. Η έμπνευση μου ήρθε από ένα κερί του εξωτερικού που διάλεξαν για ενωμένο ζευγάρι το αγαλματίδιο του Ροντέν. Το ονόμασα Αιώνιο φιλί  «Για αιώνια αγάπη» Το ξόρκι λοιπόν!


Υλικά:

Αγαλματίδιο φιλιού
Κόκκινο πανάκι
Τρία κόκκινα κεριά
Ρόδα της Αφροδίτης
Κόκκινο μελάνι
Πάπυρος
Κορδέλα κόκκινη

Προετοιμασία:
Σε γέμιση του φεγγαριού και ζυγή ώρα αφού εχουμε ξαστρίσει τα υλικά μας θα ενεργοποιήσουμε το άγαλμα μας με την διαδικασία του.


Πάρε το αγαλματίδιο του φιλιού και βγες στην πανσέληνο και διάβασε τούτα τα λόγια κρατώντας στο χέρια σου όμορφα:

«Τούτο το φιλί έγινε σύμβολο πίστης και αγάπης από τον κόσμο, σήμερα εγώ το ενεργοποιώ και το μελετώ για την δικιά μου πίστη και αγάπη σε αυτό τον κόσμο. Σύμμαχος θα γίνει και θα προστατεύει την σχέση μου (το γάμο μου, τον έρωτα μου κ.λ.π. ). Όπως σταθερό είναι το άγαλμα και δε θα κουνηθεί, έτσι και κοντά μου να μείνει ο έρωτας χωρίς να χαθεί από εδώ»

 Το ξόρκι:
Πάρε το κόκκινο πανάκι και ακούμπα εκεί το άγαλμα του φιλιού αφού πρώτα το φιλήσεις! Από κάτω του θα έχεις βάλει ένα κομμάτι πάπυρου που θα έχεις γράψει το όνομα σου και το όνομα του ατόμου που θέλεις, ή αν θέλεις μπορείς με το κόκκινο μελάνι να γράψεις επάνω στις πλάτες του ζευγαριού τα ονόματα. Ρίξε πάνω από το άγαλμα σκόνη αγάπης και θα κάνεις μία καρδιά με την σκόνη γύρο από το άγαλμα και ρίξε έλαιο αγάπης πάνω στο αγαλματίδιο. Στης κορυφές της καρδιάς θα βάλεις κεριά. Ώστε γύρο από το αγαλματίδιο να φτιάξεις ένα τρίγωνο. Τα κεριά να τα έχεις αλείψει με το έλαιο της αγάπης. Πάρε τώρα τα ρόδα τη Αφροδίτης και κάνε γύρο από το  άγαλμα έναν κύκλο όπως την καρδιά και πες:

«ροδίζω την αγάπη και σκορπώ γύρο από το φιλί
ρόδα της Αφροδίτης να έρθει εδώ και να μου
προσφέρει αιώνια αγάπη, πίστη και αφοσίωση, όπως ζητώ!»

Άναψε τα κεριά και πες:

«Όπως φλογίζουν τούτες οι φλόγες γύρο από το φιλί
Να φλογίσουν και να ζεστάνουν για πάντα το φιλί
Ο έρωτας να μη φύγει, η πίστη να μη χαθεί και πάντα
Να μου προστατεύει την σχέση μου όπως εγώ ορίζω!»

Αν θέλεις μπορείς να βάλεις και μία όμορφη φωτογραφία κάτω από το άγαλμα. Μόλις τα κεριά σβήσουν πάρε την κροδέλα και δέσε το άγαλμα με εννέα κόμπους όπου επάνω θα ρίξεις εννέα σταγόνες λάδι αγάπης. Κάθε κόμπος και μία σταγόνα. Τα υπολείμματα θα τα ρίξετε σε μία γλάστρα του σπιτιού σας!
Βάλτε το αγαλματίδιο σε μια όμορφη θέση χωρίς την κορδέλα του, έτσι ώστε να προστατεύει και να κρατάει ζωντανή την σχέση σας και να μην χαθεί ποτέ  ο έρωτας και η πίστη αναμεταξύ σας!

Tips δικά μου

Βάλτε το σε ένα όμορφο μέρος (και πιάτο) όπου γύρο του θα του έχετε βάλει ρόδα της Αφροδίτης και θα το αρωματίζετε με λάδι αγάπης και λίγο ζάχαρη.