13 Φεβρουαρίου 2022

Maga Votum (Επιθυμία μάγισσας)

Υπάρχουν στιγμές που θέλουμε να εκπληρώσουμε μία επιθυμία μας και έχουμε κάνει πολλά ξόρκια! Ζήτα λοιπόν βοήθεια απο την μάγισσα Μανωδέσσα για να πετύχεις στον στόχο σου!

(Δώρο της Μανωδέσσας)

 

Υλικά:

Ένα μπλε κερί

Ένα βαθύ πιάτο

Μαγεμένο νερό*

Φίλτρο Αθηνά η Νίκη

Τελετή:

Η τελετή μας θα γίνει την ημερα της πανσέληνου και η σελήνη να βρίσκεται σε ζώδιο του Νερού. Πάρε ένα μπλε κερί και χώρισε  το σε επτά μέρη! (μπορεί να χρησιμοποιηθεί και μπλε επτάκομπο)

Τοποθέτησε το σε ένα βαθύ λευκό πιάτο χωρίς σχέδια και ρίξε μέσα το μαγεμένο νερό! Άλειψε τα χέρια σου με το φίλτρο σου που το έχεις μελετήσει στο όνομα σου και ρίξε λίγο στο νερό! Άναψε το κερί και διαλογίσου λέγοντας:

“Μητέρα όλων Μανωδέσσα,  Βασίλισσα των βουνών της Ηπείρου, προστάτιδα των μαγισσών δώσε μου την παρουσία σου στον ιερό χώρο αυτόν. Μητέρα Μανωδέσσα και δημιουργέ της ζωής, σου ζητώ την δόξα σου να πάρω και επιθυμίες μου να εκπληρώσω! Μανωδέσσα μητέρα των παιδιών εσύ που είσαι η παρηγοριά, η έμπνευση και η συγχώρεση σε καλώ με την δύναμη της καρδιάς μου! ”

Διαλογίσου τώρα λίγο στο τι θέλεις να πετύχεις και ξανά πες:

“Άπειρη μητέρα Μανωδέσσα, εσύ που στροβιλίζεις την δύναμη του έναστρου ουρανού και της Γης, κράτα την επιθυμία μου στα χέρια σου και παίξε με τις κλωστές τις μοίρας, φρόντισε να ριζώσου η επιθυμίες μου στην Γη”

Αυτό το τελετουργικό θα το κάνεις για επτά βράδια συνεχόμενα. Τα υπολείμματα θα τα ρίξεις στο χώμα!

*Μαγεμένο νερό: λένε οι μάγισσες όλα τα νερά που χρησιμοποιούνται στην μαγεία! Ωστόσο εδώ θέλει νερό της Πανσελήνου που έχει μαζευτεί όταν η σελήνη ειναι στο ζώδιο του Νερου!