9 Μαΐου 2023

Μήτηρ Κλέος (Γιαννιώτικο)


Αυτό το ξόρκι φημολογείται ότι ήταν ένα από τα ξόρκια που είχε κάνει η
  Χάμκο για τον Αλή Πασά! Ουσιαστικά είναι ένα ξόρκι Δόξας και επιτυχίας!

Υλικά:

Μελισσοκέρι

Φίλτρο Χάμκω

Καλέντουλα

Φασκόμηλο

Τελετή:

Σε γέμιση του φεγγαριού ημέρα Δία η Ήλιου πάρε ένα κομμάτι μελισσοκέρι και λιώσε το σε ένα μπεν μαρί, ανακάτεψε δεξιόστροφα με ένα κομμάτι ξύλο και πες:

«Δόξα ευλογημένη έρχεται προς εμένα»

Μόλις λιώσει καλά το κερί ρίξε μέσα λίγες σταγόνες φίλτρο Χάμκω, ένα κουταλάκι φασκόμηλο και λίγο καλέντουλα! Συνέχισε να ανακατεύεις  με το ξύλο σου δεξιόστροφα και πες:

«Δόξα και τιμή στο όνομα μου εγω ο τάδε γέννα της τάδε, μπρος μου μόνο επιτυχίες, πίσω μου μόνο αποτυχίες! »

Βγάλε το λιωμένο κερί και άστο λίγο να κρυώσει! Μόλις αρχίσει να κρυώνει ρίξε το μείγμα σε μία λαδόκολλα και άρχισε να πλάθεις μία μικρή πλάκα περίπου 10χ10! Χάραξε επάνω της το όνομα σου και ράντισε το πάλι με το φίλτρο Χάμκω! Αυτή την μικρή πλάκα θα την τοποθετήσεις σε ένα κίτρινο πουγκί η πανί που θα το έχεις ραντίσει με το φίλτρο Χάμκω και θα το κρύψεις στο μπαούλο σου!