12 Μαΐου 2023

Για να ξεχάσεις κάποιον (Γιαννιώτικο)


Οι μάγισσες είχαν διάφορα ξόρκια στην κατοχή τους! Ένα από αυτά ήταν και αυτό το περίεργο αλλά τόσο δυνατό ξόρκι που βοηθούσε να ξεχάσουν ένα άτομο!

Υλικά:

Δύο κόκκινα κεριά

Ένα λευκό κερί

Χρυσόλαδο

Ένα κομμάτι πάπυρο

Κόκκινο μελάνι

Σκόνη λήθης

Τελετή:

Σε χάση του φεγγαριού ημέρα Κρόνου πάρε το λευκό κερί και άλειψε το με το Χρυσόλαδο σου! Βάλε τα δύο κόκκινα κεριά δεξιά και αριστερά και στο κέντρο θα βάλουμε το λευκό κερί. Σε ένα κομμάτι πάπυρο η ριζόχαρτο γράψε το όνομα του ατόμου που θέλεις να ξεχάσεις! Άναψε τα κεριά (πρώτα τα κόκκινα και έπειτα το λευκό) και πες:

«Αυτές οι φωτιές που λάμπουν και

φωτίζουν, θα φωτίσουν τον δρόμο

σου για να φύγεις από το μυαλό μου

και να φύγεις μακριά μου!»


Τώρα με την φλόγα των κεριών θα κάψεις το χαρτί και πες:


«Καθώς φεύγεις από την ζωή μου,

αφήνω πίσω τον πόνο, σε ξεχνάω»

 

Άνοιξε την σκόνη της Λήθης και την στάχτη του χαρτιού που έκαψες θα την βάλεις μέσα. Ανακάτεψε αριστερόστροφα και πες:

 

«Καθώς γυρίζει τούτη η μαγική σκόνη

το ίδιο κάνει και ο πόνος μου!

Καθώς αφήνω το παρελθόν πίσω μου

αφήνω και την θλίψη μου για εσένα τάδε γέννα της τάδε»

 

Μόλις λιώσουν τα κεριά πάρε την σκόνη και πήγαινε να την ρίξεις σε ένα σημείο που θα περάσει (όλη)!! Γύρνα στο σπίτι σου και φτιάξε το λησμονόνερο και πιες το!!!!