12 Ιανουαρίου 2024

Για να βρεις τον κατάλληλο σύντροφο



 

Ένα ροζ κερί

Ένα κομμάτι ριζόχαρτο

Κόκκινο μελάνι

Φίλτρο Καρδιά

Ένα ξύλινο κουτάκι

 Ροζ κορδέλα

 

Διαδικασία:

Θα κάνεις την διαδικασία σε γέμιση φεγγαριού, ημέρα και ώρα Αφροδίτης. Πάρε ένα κομμάτι ριζόχαρτο, πες τα παρακάτω λόγια τρεις φορές και μετά γράψε με κόκκινο μελάνι τα χαρακτηριστικά που θέλεις να έχει ο άνθρωπος αυτός.

«Σε αυτό το κομμάτι χαρτί, γράφω με αγάπη τα χαρακτηριστικά του ιδανικού συντρόφου που θέλω να έρθει κοντά μου. Η κάθε λέξη ας είναι οδηγός για τον δρόμο που θα ανοίξει για να έρθει σε εμένα την/τον τάδε γέννα της τάδε»

Πάρε το χαρτί και τοποθέτησέ το μέσα σε ένα μικρό ξύλινο κουτάκι. Κλείσε το κουτί σου, δέσε το με την ροζ κορδέλα και τοποθέτησέ το στον βωμό σου ή πάνω σε ένα κόκκινο πανί. Πες τα παρακάτω λόγια τρεις φορές:

«Τώρα τοποθετώ τις επιθυμίες μου μέσα στο κουτάκι της αγάπης

Τις κλειδώνω και τις δένω με την ροζ κορδέλα

Και τις σφραγίζω με αγάπη και προσευχή»

 

Πάρε στα χέρια σου ένα ροζ κερί και χάραξε το όνομα και το όνομα της γέννας σου. Άλειψε το κερί με φίλτρο Καρδιά. Καθώς αλείφεις το κερί θα πεις τρεις φορές:

«Αλείφω τούτο το κερί με αρώματα αγάπης και έρωτα

Για μια νέα αρχή στην ζωή μου

Για να έρθει κοντά μου ο ιδανικός σύντροφος που θέλω»

 

Τοποθέτησε τώρα το κερί σου πάνω στο ξύλινο κουτάκι. Άναψε το κερί και πες τα παρακάτω λόγια τρεις φορές:

«Όπως καίει τούτο το κερί πάνω στο κουτί της αγάπης

Έτσι να καίει η φλόγα της επιθυμίας μου, για να έρθει

Κοντά μου ο ιδανικός σύντροφος για εμένα την/τον τάδε γέννα της τάδε

Και να γεμίσει την ζωή μου με αγάπη, έρωτα και πάθος»

 

Άφησε το κερί αν καεί μέχρι τέλος, σφραγίζοντας με αυτόν τον τρόπο το κουτί της αγάπης σου. Το κουτί μπορείς να το φυλάξεις σε ένα ασφαλές σημείο και άφησε την μαγεία του να δράσει και να σου φέρει αυτό που επιθυμεί η καρδιά σου.