25 Ιανουαρίου 2024

Η ευχή της Πανσελήνου για να πετύχεις τους στόχους σου

Ένα εύκολο ξόρκι για ανάπτυξη, ευημερία και ισορροπία στην ζωή σου

Υλικά:

Ένα λευκό κερί 

Ένα ριζόχαρτο

Μελάνι Σελήνης

Έλαιο Σελήνης ή φίλτρο Δώδεκα

Έναν λευκό χαλαζία

Διαδικασία

Το βράδυ της Πανσελήνου θα κάνεις την διαδικασία σου, αφού πρώτα έχεις ενεργοποιήσει τα υλικά σου.

Πάρε ένα κομμάτι ριζόχαρτο και με μελάνι Σελήνης, γράψε την επιθυμία σου για αυτό που θέλεις να πετύχεις. Ευχές που είναι σημαντικές για εσένα! Τοποθέτησε το ριζόχαρτο μέσα σε ένα λευκό πιάτο, πάνω στον βωμό σου ή στο τραπέζι σου. 

Πάρε στα χέρια σου το λευκό κερί, χάραξε το όνομα σου και το όνομα της γέννα σου, άλειψέ το με έλαιο Σελήνης ή φίλτρο Δώδεκα και ακούμπησέ το πάνω στο ριζόχαρτο

Άναψε το κερί σου και πες τα παρακάτω λόγια επτά φορές: 

«Σε αυτή την νύχτα της Πανσελήνου, ανάβω τούτο το κερί 

Και το προσφέρω στην μάνα Σελήνη. Όπως φωτίζει τον νυχτερινό ουρανό

Έτσι και να φωτίσει το δικό μου μονοπάτι για να πραγματοποιήσω

Τους στόχους μου και να βρω τον δικό μου δρόμο.

Όπως καίει τούτο το κερί, ας σφραγίσει τις ευχές μου 

Εμένα του/της τάδε γέννα της τάδε, για να (και λες τις ευχές σου)

Έτσι επιθυμώ κι έτσι ας γίνει»


Θα αφήσεις τώρα το κερί σου να καεί μέχρι τέλος. Θα σβήσεις το κερί και μαζί με το ριζόχαρτο θα το φυλάξεις μέχρι την επόμενη Πανσέληνο, όπου θα πρέπει να το θάψεις, σε μία σου γλάστρα ή στην ρίζα ενός δέντρου.


Καλή επιτυχία!