30 Ιουνίου 2012

Εννιάκομπο Φυλαχτό για χρήματα

Ένα εύκολο ξόρκι εννιάκομπο για να σας δώσει τα χρήματα στη ζωή σας! 


Υλικά:

Μεταξωτό κορδόνι ή κορδέλα (μεταξύ ενός 7-9 ίντσες)

Τελετή:

Σε γέμιση του φεγγαριού ημέρα Δία, η Ήλιου η Αφροδίτης κάντε κόμπους έναν για κάθε χρόνο για τα επόμενα εννέα χρόνια! Άρα εννέα κόμπους! Σε κάθε κόμπο θα λες:

(Ο κάθε κόμπος αντιστοιχεί σε ένα έτος)

1 Με τον πρώτο κόμπο,τα μάγια μου αρχίζουν.

2 Με τον δεύτερο κόμπο, πολλά καρποφόρα δουλειά να κάνω.

3 Με τον τρίτο, τα χρήματα έρχονται σε μένα.

4 Με τον τέταρτο κόμπο, ευκαιρία χτυπά την πόρτα μου.

5 Με τον πέμπτο κόμπο, η δουλειά  μου ευδοκιμεί.

6 Με τον έκτο κόμπο, αυτό το ξόρκι έχει καθοριστεί.

7 Με τον έβδομο κόμπο, η επιτυχία είναι δεδομένη.

8 Με τον όγδοο κόμπο, η αύξηση είναι μεγάλη.

9 Με τον ένατο κόμπο, αυτά τα πράγματα είναι δικά μου.

Κρατήστε το κορδόνι σε ασφαλές μέρος, στην τσάντα ή το πορτοφόλι σας η σε ένα πουγκί!

Υ.Γ: Εγω θα το ράντιζα με Μυρόλι η Φίλτρο Αδασσά η έλαιο χρημάτων θα σκόρπιζα και λίγο σκόνη Ουράνιο τόξο επάνω της ;)