9 Ιουλίου 2015

Για να προσελκύσεις το Χρήμα στην ζωή σου

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Υλικά:

• Πέντε χάλκινα νομίσματα
• Θυμίαμα Χρημάτων

Διαδικασία:
~~~~~~~~
Την διαδικασία θα την κάνεις σε γέμιση φεγγαριού, ημέρα και ώρα Δία. Πάρε πέντε πράσινα κεριά και σε κάθε κερί χάραξε το όνομά σου και το όνομα της γέννας σου Άλειψε τα κεριά σου με έλαιο χρημάτων
Τοποθέτησε τα κεριά σου, το καθένα πάνω σε ένα νόμισμα, κάνοντας έναν κύκλο με τα κεριά, στον βωμό σου ή σε ένα λευκό πιάτο Σκόρπισε γύρω και πάνω από τα κεριά αρκετή σκόνη χρημάτων. Βάλε καρβουνάκι σε ένα θυμιατό , άναψέ το και βάλε να καίει θυμίαμα χρημάτων
Άναψε τα κεριά σου, συγκεντρώσου στην επιθυμία σου και πες τα παρακάτω λόγια δεκαπέντε φορές:

«Αυτά τα κεριά συμβολίζουν το φως και την ενέργεια της πλούσιας αφθονίας
Με αυτά τα κεριά θα προσελκύσω στην ζωή μου το χρήμα
Ας πραγματοποιηθεί η επιθυμία μου
Και να φέρει στην ζωή μου, ευημερία και χαρά
Στο φώς αυτών των κεριών εκφράζω την ευγνωμοσύνη μου
Και την γενναιοδωρία στο σύμπαν, γι αυτά που θα μου φέρει
Η ενέργεια των χρημάτων ρέει γύρω μου και γεμίζει τις τσέπες μου
Κι από εδώ και πέρα θα είναι η ζωή μου γεμάτη ευτυχία
Και οι τσέπες μου γεμάτες χρήματα
Έτσι επιθυμώ κι έτσι θα γίνει»

Αφήνεις τα κεριά να καούν μέχρι τέλος. Μαζεύεις όλα τα υπολείμματα και τα κρατάς τυλιγμένα σε ένα πράσινο ή χρυσό πανάκι (ή πουγκί)

Καλή επιτυχία κι είναι η ζωή σου πλούσια και χωρίς οικονομικά προβλήματα !!!